Hello world!

22 09 2007

Nu e primul meu blog. Am mai inceput cateva, dar le-am pierdut, cu timpul… Si acum imi caut cuvintele sa fac din aceasta noua pagina o oglinda a mea. Si e destul de greu, pentru ca… Din acest moment, acest blog ma va surprinde pe mine asa cum sunt, ce mi se intampla, ceea ce fac… dar nu poate arata cine am fost, ce mi s-a intamplat, ce am facut… cum am devenit cea care sunt. 

E ca atunci cand intalnesti un prieten nou, cu care simti ca ai lucruri in comun, cu care chiar poti vorbi si caruia ai vrea sa-i spui dintr-o suflare cine esti si cine ai fost, ce e important pt tine, ce iti place… 

Ei, dar nu poti… Asa ca doar cu timpul va afla de ce te bufneste rasul cand auzi pe cineva zicand ‘do it’ sau ce melodie asculti cu ochii inchisi si cu gandul departe sau ce tara visezi sa vizitezi sau care e numele Lui…

Asa ca… Time is on our side, friends… Cu timpul ne vom cunoaste, ne vom dezvalui si ne vom regasi.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

