Sweet summer-autumn days

13 10 2007

So… this sweet summer-autumn days…

I’m happy, apparently… And free… Si zambesc usor si viata-mi pare simpla.

‘What’s your philosophy?’, intreba cineva intr-un film caldut, vazut intr-o sambata dupa-amiaza la tara.

‘This life is so fuckin’ simple’, scriam eu intr-un carnetel in aceeasi dupa-amiaza portocalie.

Si poate k nu sunt inca exact cea care as vrea sa fiu, but i’m gettin’ there.

Si poate nu am inca tot ce mi-as dori sa am, but i will, sometime. Babysteps.

Si poate k vara asta nu am facut tot ce mi-am propus sa fac, dar am facut multe lucruri care m-au facut fericita. M-am facut fericita. :))))

– Am fost la mare o saptamana, cu vreme frumoasa, plaja, cluburi, poze…

– Am fost la Pitesti, am luat licenta, m-am distrat.

– Am fost la tara, am simtit putin din ce simteam demult.

– Am ras, am iesit in oras cu prieteni, m-am distrat mult…

– M-am indragostit de cateva ori…😉 (M-am dezindragostit de mai putine ori – ceea ce ne duce, logic, la concluzia k sunt si acum indragostita… Nu stiu de cate ori, cat sau de cine… Dar in legatura cu ultima, am o banuiala… ;))

Si ajungem astfel la acea seara care presupun k a fost reflectata destul de bine si de des de aceasta tastatura (as it should, considering k a fost, probabil, cea mai frumoasa noapte din viata mea si cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat sau pe care l-am vazut vreodata). Yep, sunt atat de frumoase si de dragi mie acele momente, incat nici nu mai e nevoie sa le rememorez sau sa le descriu. Sunt pur si simplu, cu mine si in mine tot timpul… And i just loooove it… (And i miss it more that i could ever say. And him.) And now i’m listening to ‘Hey you’, which makes me miss him even more.

Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?
Hey you, standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you, dont help them to bury the light
Dont give in without a fight.

I miss him so much! (But i don’t think too much about him lately.)

Elsewhere… Ma simt boema si romantica, ca de inceput de toamna. Ma plac inconjurata de reviste si de pagini de jurnal, de betisoare parfumate de vanilie si de visul unui parfum Coco Mademoiselle. Ma vad eleganta si distanta sau mica si calda, imbracata tomnatic, modern, cosy, copilaresc. Ma doresc leganata de o banca colorata si ruginita in parca, mangaiata de frunze cazand si de miros de gutui coapte, cu ochii plini de petale portocalii de gerbera. Ma visez fericita, in bratele calde ale unui Dani uitat si regasit, ce stie cum sau de ce…

Si, mai mult ca orice, ma abandonez… zilelor de ‘aproape-toamna’ (imagine veche, zambet visator, copil mic)… acestor zilele inca luminoase, calde & lenese (care nu se stie cat vor mai fi ale mele asa)… si dorului din ce in ce mai vag, mai nedefinit, mai fade… devenind nostalgie

autumn_light_by_amma_lirio.jpg

Poza de aici


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

