Cred k…

18 12 2007

frozen-kiss_amma-lirio.jpg 

 Poza de aici

Love happens. (???) (I know it does.)😉

Cred k azi o sa ma imbrac in albastru si o sa ma machiez cu bleu ploios.

Cred k o sa fie tare frig afara si cred k o sa imi placa sa simt aerul rege pe obraji.

Cred k o sa ninga din nou mai pe seara. Mi-ar placea… sa ma plimb printr-o ninsoare marunta…

Cred k n-o sa am chef de nimik azi la servici si o sa lenevesc si o sa trag de timp.😛

Cred k o sa imi cumpar niste doina din alea mici si pline de crema si o sticla de Fanta Madness.

Cred k o sa ma bucur tare mult sa ii vad pe copii azi.

Cred k ma duc sa aprind un betisor parfumat de vanilie (desi cred k sunt oricum prea ametita.) Cred k ar trebui sa mananc ceva.

Cred k am facut prea multe poze (neah!😉 )

Cred k ma duc sa-mi fac ceva de mancare.

Cred k o sa iubesc Madridul. Tare mult. Il iubesc deja, asa departe cum e… dar vreau sa il iubesc inconjurandu-ma. Cred k o sa il iubesc, indiferent de anotimp sau de culori. Desi, acum, pt mine e albastru. Si cald. Acum sunt 4 grade in Madrid si ploua.🙂

Cred k o sa dau muzica mai tare. Imi place tare mult melodia asta :))

Cred k o sa ma duc iar la ‘Vanzatorul de iluzii’ sambata.

Cred k in ultimul timp a inceput sa-mi placa mult si iarna. Cred k o sa imi placa iarna asta.

Cred k trebuie sa ma grabesc sa cumpar cadourile de Carciun.

Cred k visele mele nu sunt deloc prostesti si inutile. Ci doar mari si imposibile😀 Glumesc, sunt mari si frumoase si realizabile si sunt ‘eu’. N-am de ce sa le schimb. Madridul, apartamentul, drumul cu trenul. Imi iubesc tare mult visele. Sunt ale mele.

Cred k oamenii au nevoie sa fie dependenti de cineva. Cred k independenta de mine iubeste nodurile (Ma suspectez😀 ).

Cred k n-o sa fac nimic-nimic azi la servici😀 Da’ nimic.

Cred k mai scriu aici nitel si ma duc sa joc Chicken Invaders :D


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

