Daily clicks

21 12 2007

Fratele meu joaca biliard pe Game Desire 60% din timpul petrecut la calculator. In restul timpului e pe Triburile. :)) Am un prieten care e obsedat, sau hai sa zic pasionat, de Counter Strike (puteti sa il vedeti in actiune aici, daca vreti neaparat🙂 ).  Un alt prieten – primul lucru pe care il face in fiecare dimineata este sa-si deschida e-mail-ul de la serviciu (asta chiar daca e sambata, chiar daca e duminica, chiar daca e in concediu). O prietena are la favorites doar site-uri de fashion, o alta citeste in fiecare zi toate, dar TOATE ziarele online.
Fiecare avem site-uri pe care le accesam zilnic, daily clicks, cum le-am numit eu. Si ele ne definesc intr-o mare masura, nu? Pentru k esti ceea ce consumi. Esti ceea ce iti place.
Eu, cand deschid calculatorul, dechid in ordine: Last FM, E-mail-ul, Deviant si IMDb. Astea sunt micile mele pasiuni si, intr-o oarecare masura, dependentze. Coordonatele vietii mele.
Dar despre coordonate si definiri… hmmm… sunt mai multe de spus…


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

