About me

29 12 2007

 Am vrut intai sa scriu pe Eu sunt un fel de biografie a vietii mele, an cu an. Speram sa adun mai multe povesti cu mine de cand eram mica, acum de Sarbatori, dar nu am reusit. Oricum, erau si prea multi ani😛

Asa k am inceput sa scormonesc prin caiete si notite vechi si am gasit ceva:

In primul an de facultate, cred, am avut de facut la un seminar o mica lucrare care trebuia sa se numeasca „Eu sunt”

Scriam atunci: (…) Eu sunt… lucrurile care imi plac; filmele mele preferate, muzica pe care o ascult, sporturile pe care le practitc/privesc la televizor, pasiunile mele. Eu sunt… oamenii care-mi sunt dragi, familia mea, prietenii mei. Eu sunt… lucrurile pe care le-am facut si cele pe care vreau sa le fac, locurile in care am existat si cele pe care vreau sa le descopar. (…)

Ce imi place la acest fragment este k arata un echilibru care, in ciuda aparentelor😛 , exista in mine. Sunt multe lucruri importante pentru mine, pe unele le tin strans la piept si le pastrez doar pentru mine, pe altele le impart cu cei ce-mi sunt apropiati. Si mai imi place k spune asa: eu nu sunt doar ce am fost, sunt si ce o sa fiu. Interesant, nu? ;;)

Ce nu imi place este k nu spune de fapt nimic despre mine😦

A, si inca un lucru care mi s-a parut interesant: majoritatea colegilor au lasat titlul asa, cativa au pus „!” (semnul exclamarii) la sfarsit, eu am pus „…” (puncte puncte) Hmmm… 

P.S. Am scris acest text la ‘Eu sunt’, iar povestile din copilarie o sa le scriu aici. Sunt multe si frumoase…


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

