Poze albe

8 01 2008
E frig la mine in casa. E foarte frig. Si nu vreau sa fie cald. Ba chiar deschid usa la balcon. Sa fie si mai frig.
Am mainile inghetate si ochii mi se inchid. Mi-e somn si mi-e frig.
Nu ma gandesc la el, de obicei. Nu mai mai gandesc. Zile, saptamani intregi. Dar azi da. Pentru k e frig si pentru k ascult o melodie de-a lui (de-a noastra).
Si pentru k mi-e tare dor de sentimentul ala de ‘aproape’ pe care nu stiu pe unde naiba l-am ratacit.
Si pentru k am trecut printr-un loc unde existam mai demult si am cautat oameni care imi placeau. Multi nu i-am mai gasit, pe altii nu i-am recunoscut. E pustiu acolo. Sunt doar lucruri pierdute, uitate.
Si pentru ca am citit in ultimul timp pagini scrise de mine, demult. Si pentru k m-a obosit sa ma vad, asa cum eram, asa cum nu mai sunt (si inca mai sunt).
Pentru k vreau doar sa dorm mult timp (cum spuneam candva), sa dorm mult si sa ma trezesc si sa fie altfel. Nu stiu ce sau cum. Doar altfel.
Si pentru k muzica care e in jurul meu e abur si ceata inauntrul meu.
Si pentru k timpul (prietenul nostru) nu face decat sa ne indeparteze.
Pentru k toate pozele pe care le-am facut in ultimul timp sunt albe.
Si pentru k ultima oara cand m-a sunat era la fel de frig ca acum.
The Verve – Drugs don’t work la Music is power… 
white1.jpg

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

