Reflexii

29 01 2008

 reflection_panorama__by_vova145.jpg

Ma obosesc reflexiile. In ultimul timp. Inainte imi placeau chiar foarte mult. Oooo, daca imi dadeai un apus de soare si o apa in care sa se reflecte, eram cum nu se poate mai fericita. Acum… imi ajunge doar o parte, un singura.

Ma obosesc mult, mai ales daca reflexia e o copie prea fidela. Daca e insa tulbure, neclara, distorsionata… chances are… sa-mi placa chiar foarte mult. Ultima mea reflexie:

picture-206.jpg

Long time ago.

E putin ciudat. Pentru mine, reflexia inseamna de multe ori o amintire. Pentru ca amintirile sunt intotdeauna usor distorsionate de timp, ca o reflexie intr-o apa tulburata. Si intotdeauna am iubit amintirile. Dar poate chiar aici e explicatia.

Hmmm… nu stiu… mult trecut in ultimele zile ale prezentului meu.

P.S. Reflexii extraordinar de frumoase in galeria lui Gilad pe Deviant.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

