Imperfection is my favourite game.

6 02 2008
page3.jpg

 Pozele de aici, aici si aici.

Imperfection is my favourite game.

I always like things slightly… mmm… messed-up. A little deviated, a little wierd.

Fotografiile mele preferate sunt asa: un unghi ciudat, lumina imperfecta, umbre, o taietura ciudata, ceva in plus, ceva ce nu ar trebui sa apara, sau dimpotriva, ceva in minus.

Asa imi plac alaturarile de cuvinte, fie intr-o carte, fie in textul unei melodii. Aparent nepotrivite, contrastante, poate chiar gresite.

Asa imi plac filmele, piesele de teatru. Imperfecte, decupate, ne spuse corect, complet.

Asa imi plac oamenii. Imperfecti. Putin ciudati, putin diferiti. Cu manii, cu obsesii, cu incapatanari, cu greseli. Da, iubesc oamenii care gresesc. Imi plac oamenii pe care nu-i cunosc complet. (Si nu cunosc pe nimeni complet, nici macar pe mine. Pentru ca nu vreau.) Imi plac oamenii neconturati, ci doar usor schitati.

My imperfections:

page4.jpg


Acțiuni

Information

3 responses

7 02 2008
Swordfish

Lucrurile explicate complet nu mai trezesc interes … si daca nu trezesti interes nu are rost sa mai continui … you’re not wierd, just open-mind.

7 02 2008
anaayana

Imperfecţiunile sunt mult mai umane, când ceva este corect, imaculat cap-coadă parcă-şi pierde din căldură, din farmec.

7 02 2008
ammelie

Exact, tocmai aceste mici imperfectiuni pe care le are oricine fac ca o persoana sa imi para mai umana, mai apropiata, mai placuta. Si lucrurile astea mici le retin si imi sunt mie dragi, de exemplu felul in care cineva lungeste cuvintele sau cum altcineva spune tuturor aceeasi gluma, mereu…😀

Lasă un răspuns

