wrapped (asa iubesc)

12 02 2008
let_go_by_basemsamir.jpg 
 Poza de aici.

Intotdeauna o sa imi compun viata din cuvinte si imagini. Franturi de cuvinte si imagini, ale mele, ale altora. Sunt definitii la care nu pot sa renunt. (De multe ori uit pentru cine exist, pentru cine fac si spun ceea ce fac si spun.)

Sunt obosita… sa ma impart intre a strage la piept lucruri dragi si a impinge departe aceleasi lucruri. Sau oamenii. La fel. Intotdeauna procedez asa cu ceea ce iubesc.

Cateodata, adun tot ce tine de acea persoana, toate clipele, toate cuvintele, atingerile, le adun pe toate si le ingrop in mine, si il strang in brate si ma inconjor cu el si cu ceea ce inseamna el. Si il sorb ca pe razele de soare si imi topesc ochii pe umarul lui. Rup zilele din calendar doar pentru el si gravitez in jurul lui ca un satelit. Depind de el.

Alteori, adun aceleasi lucruri care imi sunt dragi la el si le arunc in uitare, constienta. Mi se par mici clipele, mi se par prafuite toate emotiile si atingerile, toate cuvintele pe care le-am iubit se prabusesc la picioare si calc pe ele, fara sa le vad. Mi se pare sufocant sa fiu aproape de el, mi se pare ca timpul are pereti si ca acestia au inceput sa se apropie unul de altul. Ma rup de el.

Asa iubesc. Sucit. Fara motiv si fara sens, cum spuneam candva.

Asa iubesc. Respirand. Il inspir si il expir. Pe el, pe acest sentiment, timpul…

O melodie draga mie.


Acțiuni

Information

2 responses

14 02 2008
anaAyana

O definiţie superbă a iubirii, nu plec niciodată de aici fără să învăţ ceva nou!

15 02 2008
ammelie

Multumesc pt cuvinte, Ana🙂

Lasă un răspuns

