Come together

9 03 2008

picture-19-feb-08-063-t3small2.jpg

It’s just so easy.

Things just come together. It just fits, somehow: muzica lui Travis, fotografiile lui Mirjam si ale lui Cindy, culorile si delicatetea si vantul si spatiul, lumina si, binenteles, emotia. Plus soarele azi, camasa mea rosie and the way it feels on my skin, lumina din ochii mei care nu stiu de unde vine si probabil ultimele fotografii cu trandafirul galben si uscat. Unghii mici si negre, obraji albi si reci, a new crush, neconturata si imprastiindu-se peste multe alte lucruri. James McWhat’sHisName🙂 si imi place Jane Austen chiar si in italiana.🙂 As da multe lucruri pentru cerul Norvegiei si pentru bicicletele din Amsterdam. Vreau sa dorm pe o perna straina, sa miros a sapun si a dimineata. Vreau sa impletesc versuri si sa ma impletesc pe mine intr-un mod ciudat si necunoscut, vreau sa schimb unghiul din care sa ma privesc. Vocea mi-e putin ragusita, poate pentru k am cantat azi ‘Sara perche ti amo’, poate pentru ca am un nod in gat. Poate pentru ca sunt fericita din aceleasi motive inexistente pentru care ieri eram trista.


Acțiuni

Information

2 responses

9 04 2008
bloglocke

„As da multe lucruri pentru cerul Norvegiei si pentru bicicletele din Amsterdam.”

Hmmm….si eu…

9 04 2008
ammelie

Cum sa nu iti doresti sa existi intr-un asemenea loc? Uite aici o imagine foarte frumoasa din Amsterdam: http://flickr.com/photos/rooze/1549422081/

Lasă un răspuns

