Aceasta lumina te face sa crezi

11 03 2008

Stii, azi a fost o zi ca oricare alta. Marti, nici nu stiu daca 11 sau 12 martie. 2008. Ce inseamna timpul? Nimic. Zile dupa zile, clipe dupa clipe, la fel sau diferite, oricum toate trec si tot apar mereu. Altele, aceleasi.

O zi la fel, o zi cu dido si robbie, cu deviant si cateva cuvinte noi, cu mult mai multe vechi. Cu o carte noua, cu un trandafir vechi, din ce in ce mai putin galben si mai mult maro. Cu un cer deschis, din ce in ce mai mult albastru si mai putin alb. Cu un status la fel, la mine si la C. Mi manca il tuo modo di colorare d’azzurro il cielo quand’è grigio.

O zi cu mine traind mai mult inauntrul meu, pasind cu grija. Vor mai fi, si vor trece si acelea. Alte zile, la fel ca asta. La fel.

Si noaptea e doar o prelungire, muzica rasuna la fel, buzele fredoneaza un zambet, cerul devine negru si mainile albe, aceleasi cuvinte se lungesc si acopera alte sensuri, pozele cu flori si oameni si carti se aduna toate intr-un loc si coloreaza lumea, camera si ochii intr-o lumina noua.

page2.jpg

Si asta te face sa crezi ca e un mim undeva deasupra ta care te trage bland de gura pana se formeaza un suras in coltul buzelor. Si, mai mult, te face sa crezi ca oameni, chiar daca sunt masinarii complicate care cine stie cum functioneaza, sunt totusi deliciosi si mici si trebuie sa aiba si eu un mim al lor, sau nori prin camera, sa stele rosii pe ferestre, sau orice alt mic secret, delicios si prostesc si neimportant, dar care mi-i aduce aproape si ma face sa-i iubesc, fara sa-i cunosc, fara sa stiu cum functioneaza.

Si, mai mult, aceasta lumina te face sa crezi ca maine vor fi usi deschise si un cer si mai albastru ca cel de azi, te face sa crezi ca maine vei zambi, si poimaine vei crea ceva, si saptamana viitoare vei descoperi ceva, si anul viitor vei privi mai mult si peste 2 ani vei iubi mai mult, si in viitor lumea va fi a ta, timpul va fi al tau.

Si, mai mult, aceasta lumina te face sa crezi. Ca acest lucru conteaza. Ca orice lucru conteaza. Ca vom vedea, cu totii, mai mult.

Aceasta lumina te face sa crezi, sa zambesti, sa iubesti oamenii si sa ai incredere in ei si in tine.


Acțiuni

Information

4 responses

12 03 2008
JustASmile

E o zi luminoasa intr-adevar si in timp ce lumina imi bate in fereastra si se strecoara usor printre moleculele de material textil care o acopera, imi dau seama ca suntem o contopire, un amestec, suntem toti unii in ceilalti, fiecare om face parte din noi, acum depinde cine se implica mai mult in ceea ce mie imi place sa numesc „viata mea e privata, dar, tu, daca ma iubesti, nu esti privat de ea”.
O zi ca oricare alta, ne place sa spunem din cand in cand, dar nimic, nimic nu e la fel, in cel mai bun caz asemanator. De fiecare fericire e alta, astfel incat hai sa descoperim toate sursele de fericire, nu trebuie sa pierdem timpul, caci daca e adevarat ca traim mereu aceeasi zi, e posibil sa ne transformam in zei si la ce e buna nemurirea, daca noi nu stim sa iubim si sa transformam fericirea in ceva aproape palpabil?

12 03 2008
ammelie

Imi place cum spui suntem o contopire, un amestec, suntem toti unii in ceilalti. Uneori am chiar sentimetul asta: ca toti oamenii sunt parte din mine si tare mult imi place cand regasesc fragmente din mine in altii.

12 03 2008
ammelie

Si imi place ca ma regasesc in blogroll-ul tau😀

12 03 2008
JustASmile

dar fiecare* ( cuvintele scrise gresit imi amintesc de oameni )

Iti dai seama cat de minunat e ca si ceilalti oameni se bucura atunci cand regasesc fragmente din ei in noi?
Suntem intr-o relatie de interdependenta in ceea ce priveste fericirea.

Bine ai venit in „casa” mea🙂

Lasă un răspuns

