Daca eu spun nu…

3 05 2008

– Daca eu spun nu si tu spui da, care dintre noi castiga?

Eu am spus ca eu castig. Tu ai spus ca pierdem amundoi.

Poate ca ai dreptate de data asta. Dar, lucky us, nu avem multe de pierdut.

O melodie care imi place mult: aici – People in Planes – Pretty Buildings. (Trebuie sa imi fac cont pe trilulilu.) Trebuie sa fac multe lucruri.

Ciudat ca toate lucrurile m-au asteptat acasa. Toate lucrurile de facut, de gandit, de asezat in ordine – m-au asteptat cuminti 3 zile, in casa goala. Le-am gasit asezate care pe fotolii, care pe canapele, plictisite si ele, asteptand sa vin si sa deschid usa la balcon si sa le iau pe rand, pe fiecare, sa le scutur de praf si de taceri si sa le gasesc locul.

Si cu tine ce fac?

P.S. Nu gasesc o imagine care sa descrie cum ma simt.

 


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

