Mie imi place Romania

6 05 2008

 Busteni.

Padurile sunt pline de flori.

Cascada Urlatoarea.

Undeva prin paduri…

Sus, la varful Omu.

Langa Sfinx.

Castelul Peles.

Ploaia aprinde culorile.

Drumul de intoarcere. (Can’t stop taking pictures.🙂 )

Mie imi place Romania. Voua? Fotografiile sunt facute la Busteni si Sinaia – doua locuri dragi si cunoscute, pe care insa imi face mereu placere sa le reintalnesc. Dar pentru anul asta vreau si locuri noi; in plan sunt: Sibiul, Sighisoara si… nu stiu, oriunde in alta parte🙂 Mi-ar placea sa am timpul sa descopar locuri frumoase, necunoscute de multa lume…

De-abia astept vara, zilele lungi, lumina si cheful de plecat aiurea…

 


Acțiuni

Information

8 responses

6 05 2008
ilipili

Haha, ce frumos ! Si cate poze! Extraordinare.
Sunt sigur ca ai simtit natura mai vie ca de obicei. Aerul curat, culorile mai vii, copacii verzi, apa rece(de nu se mai opreste:D), privelistea, dar si inaltimea, linistea, spatiul gol…imaginatia calatorului. Ma bucur ca ti-au placut. Eu nu le-am vazut pana acum, doar am auzit de ele. In schimb, am fost la Sibiu, Sighisoara…:)
Sa ai parte, cu mare pofta, de calatorii placute de acum inainte:). Drumuri lungi si late si putin intortocheate; si daca mai ai harta-n mana, sa te-ncurci la cotitura.:D E mai spontan, mai surprinzator. multa bafta si pe alta data.

7 05 2008
ammelie

Facem schimb anul asta? Eu merg la Sibiu & Sighisoara, tu la Busteni & Sinaia?😉 Culorile, lumina, aerul mereu putin rece – sunt extraordinare! Si da, drumurile lungi si intortocheate, chiar n-ai nevoie de harta! E frumusete si libertate si eu, cel putin, nu ma pot opri din zambit.🙂

7 05 2008
ilipili

Mi-ar placea sa facem schimb; ia uite, un alt fel de schimb de experienta!😀
Nu pot descrie un zambet😦. Cred ca e prea frumos🙂.

7 05 2008
ammelie

Imi place sa vad locuri noi in ochii altcuiva si imi place sa vad locurile mele vechi prin ochii altcuiva.😉 Spune-mi un loc preferat de-al tau, din Romania.

9 05 2008
ilipili

Eu nu am fost in prea multe locuri, dar am calatorit destul de bine. Nu prea putin, dar nici de ajuns.
Prefer un loc nou (din ceea ce am auzit si cred amestecat cu imaginatia mea) precum muntii de la granita dintre Franta si Spania, Elvetia, desertul cu piramide din Egipt, locul locuit de celti, Oceanul Pacific vazut de pe plaja Californiei, orasul Buenos Aires. Acesta e unul din locul(intentionat am pus la singular) preferat.
De placut nu stiu daca imi place. Inca n-am fost acolo. Inca e unul din visele mele. De placut imi place campia care viseaza nori -cateodata si ploaie-, imi place varful inalt al muntelui alb si al celui verde, imi place marea nisipoasa, mie. Si tot „mie imi place Romania”:), acel pamant vechi, nemuritor si schimbator. Am fost, repet, in putine locuri. Am fost la Mamaia -locul unde, parca pentru prima oara, am tinut nisipul in maini si l-am lasat sa curga; locul in care am innotat noaptea (in mare) de unul singur si am cunoscut teama de necunoscut; si tot acolo am vazut un rasarit de soare dupa care am asteptat dinainte de a aparea, pana a intrat in cursul sau de o aparenta obisnuinta-. De la acel loc mi-am luat ramas bun. Am fost la Cozia. A fost primul din viata mea caruia i-am descoperit -dinspre campie si deal- vaile, izvorul si varful. Primul varf urcat pe timp tarziu, coborand spre inserare. In acea noapte, ratacind cu un prieten ce m-a ridicat de jos, dupa ce cazusem la pamant frant de oboseala. Inchipuiri de semne ingrozitoare, intuneric total(doar ce aveam o lanterna micuta, cu bateriile slabe, care abia palpaia), luat in brate cand ne-am speriat de un liliac(cred ca s-a speriat si bietul animal zburator de noi) care ne-a aparut in fata la fel ca in povesti de adormit copii.
Poate ca imi plac foarte mult aceste doua extreme, marea si muntele. De preferat prefer, insa, ceea am scris in prima parte.

Acum imi cer scuze pentru ca m-am intins de la subiect spre mai mult, -plus- ca nu am reusit sa scriu acest lucru in mai putine cuvinte.

9 05 2008
ammelie

Chiar daca spui ca nu ai fost in multe locuri, e clar ca ai vazut multe din locurile in care ai fost. Ma refer la faptul ca ai trait intens momentele petrecute acolo, ca sa folosesc un cliseu.🙂

Daca stau sa ma gandesc, nici eu nu am fost in prea multe locuri, dar eu adaug la locuri vizitate si orasele in care face escala trenul sau autocarul, si unde, in pauza de 30 de minute sau cat se sta acolo, eu incerc sa vad, cat de cat, ‘ce este’ cu locul acela :))

Acum imi dau seama ca nu am vazut pana acum un rasarit la mare. Hmmm… Sa trec si asta pe lista!🙂

Care, intre noi fie vorba, e foarte lunga… Sunt multe locuri pe care vreau sa le vad, locuri pe care, cum spui si tu, nu le cunosc, dar imaginatia ma face sa cred ca imi plac deja.

Si mai e un loc, special, de care chiar sunt indragostita, si pe care il astept, si care imi place sa cred ca ma asteapta :”>

Cred ca si raspunsul meu putea sa aiba mai putine cuvinte…🙂

9 05 2008
ilipili

Frumos…sa iubesti locul care te asteapta. Fiecare dintre noi ne avem radacinile intr-un anumit loc, chiar daca nu ne-am nascut acolo. Nu are legatura cu vreo ruda de sange, ci pur si simplu e o legatura sufleteasca. Acela e locul ce ni s-a dat (la fel cum ni se dau visele) pentru a-l face liber. Pentru a ne elibera adevaratii strabuni care ne asteapta. Noi nu prea ii vedem, dar le putem simti prezenta atunci cand ne cufundam in Sufletul Lumii.

Imi place schimbul asta de experienta, un schimb de locuri vazute prin ochii celuilalt fara a ne fi teama ca vom pierde acele locuri.🙂

9 05 2008
ammelie

De curand, am dus pe cineva intr-un loc drag mie. Si sa vad ca acel loc place si altcuiva, sa vad cum place altcuiva, m-a facut sa-l indragesc si mai mult, sa-l simt si mai aproape. Niciodata nu pierdem lucrurile pe care le daruim.

Lasă un răspuns

