Grecia si locuri care raman in suflet

20 05 2008

Grecia este alba si albastra.

Ai muntele intr-o parte

Si marea in cealalta

Grecia are sate mici asezate la poalele dealurilor

Si e plina de maci

Atena e frumoasa si ziua din fereastra balconului si noaptea cand te ratacesti pe stradute🙂

Panorama de pe Acropole iti taie respiratia

Si canalul Corint e spectaculos

 Iar faleza din Salonic e albastra ca un zambet

Grecia are o insula extraordinar de frumoasa, Zakynthos

 Aici se danseaza sirtaki si se asculta bouzouki

Sau se leneveste la umbra unui palmier

Toate casele sunt colorate cu flori

 

Iar marea are o culoare incredibila

 

 Sunt locuri si lucruri si oameni si aventuri respirate si tinute in piept, sunt clipe ramase incalcite printre gene.

Unele lucruri le lasam in urma, altele le luam pentru totdeauna cu noi.

 


Acțiuni

Information

5 responses

22 05 2008
toancutza

iubesc si eu Grecia….e o tara extraordinara….8 zile mi-au fost de-ajuns sa ma indragostesc si eu de ea…

23 05 2008
ilipili

Pentru mine Grecia este o legenda, si la propriu si la figurat(de cand planuim sa ajungem acolo numai eu si cu colegii mei stim!🙂 ).
Ma bucur sa vad asemenea fotografii frumoase.
numai bine.

23 05 2008
ammelie

Grecia chiar nu era pe ‘lista mea cu locuri de vazut’, cel putin nu pe printre primele locuri. Dar s-a ivit ocazia si am fost pe faza🙂 Si ma bucur tare mult, pentru ca am descoperit locuri minunate; si cu siguranta o sa ma intorc acolo.
Si mie imi place tare mult cum mi-au iesit fotografiile🙂

2 06 2008
lovingvama

Ce poze frumoase :X

2 06 2008
ammelie

SI ce locuri frumoase! Tot sa le respiri…🙂

Lasă un răspuns

