Suspended

21 05 2008
Poza de aici
Nu e timp de cuvinte asta. Sunt obosita si nervoasa, mi-e cald si vreau sa dorm si sa ma indepartez putin. De toate, de orice. Atat de multe lucruri mi se par inutile, fara sens, obositoare. Nejustificate. Ce rost are? – asta imi spun. De ce sa fac ceva, orice?
 
Ma deranjeaza orice lucru, cat de mic – care ma obliga sa fiu altceva decat nimic. Ma deranjeaza ca exista alte persoane, ma deranjeaza ca trebuie sa vorbesc, ca trebuie sa port ochelari, ca trebuie sa ies vineri in oras, ca trebuie sa ma trezesc, ca trebuie sa ma culc – tot.
 
Vreau mule lucruri, in general. Acum nu vreau nimic. Vreau doar sa nu-exist putin. Doar putin, sa uit din nou totul, trecut prezent, orice timp – sa uit. Sa nu exist putin.
 

Acțiuni

Information

7 responses

23 05 2008
thejackofdiamonds

ai grija ce iti doresti…

pe curand.

23 05 2008
ammelie

Asta imi doresc acum: sa exist putin in afara lumii, sa exist putin in afara mea. Si daca existi in afara lucrurilor cunoscute, asta se cheama ca nu existi, nu? Macar putin…

23 05 2008
thejackofdiamonds

cunosc sentimentul…si stii ce m-a ajutat foarte mult? linistea…si muzica…apoi a trecut…si am zambit din nou.

pe curand.

23 05 2008
ammelie

Da, stiu. Si eu zambesc azi putin, maine mai mult… Conteaza sa avem un ‘loc’ unde sa gasim ceea ce cautam, fie ca e in muzica, in cuvinte scrise, in alte persoane sau in noi insine.

24 05 2008
thejackofdiamonds

🙂

3 06 2008
ramona

..foarte reusite imaginile…multumesc de comentariu si scuze ca raspund abia acum…si referitor la dorinta de a nu-exista putin…nu`ti dori asta prea mult..take care

21 06 2008
Underthings

Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

cheers, Underthings

Lasă un răspuns

