Untitled

23 05 2008

 

Cand sunt suficient de suparata, motivele se pierd si tristetea devine difuza, imprastiindu-se peste toate lucrurile, subtire si transparenta. Cand sunt suficient de suparata, toate lucrurile isi pierd contururile, toti oamenii din jur devin transparenti ca un fum. Cand sunt suficient de suparata, devin libera. Suficient de libera incat sa fac orice lucru simplu si nebunesc pentru care inainte nu aveam curaj.

Asa ca am alergat in seara asta. Singura, libera. Fara ganduri, fara intrebari, fara planuri sau vise. Fara minciuni. Fara lucruri care trebuie facute. O seara albastra devenind neagra, aer rece si vant care mi-a ramas in cap mult dupa ce am ajuns acasa, picioare obosite, respiratie grea, libertate. Nici macar libertate – pur si simplu: nimic. Am nu-existat putin.

Acum insa, ghemul rosu sau de alta culoare apare apasator in piept si simt ca trebuie sa spun: vreau! Vreau sa am tot ce-mi doresc, de la cel mai mic la cel mai mare lucru, sau mai degraba invers, vreau sa am tot ce-mi doresc, fara sa depun niciun efort pentru asta, fara sa trebuiasca sa astept, fara sa fie nevoie sa dau explicatii.

Vreau sa am tot ce-mi doresc si e atat de simplu de spus.

M-am saturat sa astept. I have become comfortably numb. M-am saturat sa astept sa treaca timpul, sa numar cate luni mai sunt pana in august, cate saptamani pana iau salariul, cate zile pana la week-end, cate ore din martea asta, care nu se mai termina, si e de-abia marti! M-am saturat sa impart timpul in bucati din ce in ce mai mici, sa impart totul in pasi mici, intai pasul asta, apoi altul, incet-incet, nu are rost sa ma grabesc, baby-steps. M-am saturat sa ma impart si pe mine in fragmente, cioburi, cubuletze, sau ce-or mai fi. Just for once, as vrea sa fiu intreaga, just for once, nu o parte din mine, ci intreaga, pentru cineva, tot ce sunt eu. Pentru cineva.

Am dansat azi. El era cald si moale si usor. E usor cand nu conteaza, e usor cand nu inseamna nimic.

 


Acțiuni

Information

2 responses

25 05 2008
tutov

e posibil sa ma insel.te simt foarte singura.inca nu ai aflat cine ne leaga?

26 05 2008
ammelie

Singura – da, sunt cateodata. Uneori e bine, alteori nu. Inca nu am aflat cine ne leaga🙂 Un indiciu?

Lasă un răspuns

