Imprumuturi fara dobanzi

11 06 2008

Poza de aici

„Nu-ti dai niciodata inima cu totul; o imprumuti doar, din cand in cand. Daca nu ar fi asa, atunci cum ai putea sa ti-o iei inapoi fara sa ceri voie nimanui?”

Problema mea este ca, atunci cand imprumut un lucru, nu il cer niciodata inapoi, ci astept sa-mi fie inapoiat. Asa se face ca am bucatele din inima imprastiate prin locuri si oameni. Si sincer, chiar nu le vreau inapoi. E un fel de a ramane legata de ceva ce mi-a fost odata drag. Si cum am mai spus, independenta din mine iubeste nodurile. (Ma suspectez😉 )

 


Acțiuni

Information

6 responses

11 06 2008
ilipili

Pe mine unul ma faci sa rad pe bune (si sa zambesc in acelasi timp); esti incredibila.🙂
Iti doresc sa ai parte de bucurie(, si sa nu uitam de zambet, ) cand faci toate lucrurile astea.🙂
numai bine.

12 06 2008
tutov

si cand nu o sa mai ai de dat tu cu ce ramai?cat de sigura esti ca vor avea grija de bucatelele tale de inima? nu mai bine ti le iei inapoi din cand in cand pentru o revizie?!

13 06 2008
thejackofdiamonds

e un fel de subventie ;))) : )

pe curand.

13 06 2008
thejackofdiamonds

eu stii ce fac? pastrez sufletele oamenilor in inima mea, astfel ramane in intreg : )

pe curand.

13 06 2008
ammelie

Tutov, cateodata am impresia ca nu mai am nimic de dat si nu mi-a mai ramas nimic al meu… Dar ajunge o intalnire cu cineva care poarta in el o bucatica din mine, o oglindire intr-un suflet drag, ca sa imi simt din nou inima plina.

Jack, cred ca e cea mai frumoasa solutie: dam bucati din noi altora, pastram bucati din sufletul lor in noi.

ilipili, multumiri pentru zambete🙂

19 06 2008
anaAyana

În mod paradoxal la fel păţesc şi eu. Ceea ce dăruiesc vine înapoi la mine când bucuriile celorlalţi sunt vii.

Lasă un răspuns

