Blurry smile

16 06 2008

Cateodata se face tarziu, scriind sau citind, privind fotografii, vorbind cu oameni aproape sau departe. Si atunci mi-e dor sa fie racoare si vara adanc. Si atunci imi dau ochelarii jos si totul devine blurry si nedefinit, asa cum imi place mie. Si imi desfac parul si ma simt libera, asa cum imi place mie. Si ascult o melodie noua si mellow, ca A house by Dove, si ma simt usoara, cum imi place. Si ma descalt si dansez desculta, ca un copil, cum mi-a placut intotdeauna.
  
  E o fericire mica si totul pare mai apropape si totul pare posibil, timpul devine aliat, iar cuvintele imbratiseaza emotiile.
  
  Si imi place.
  
  Si usa la balcon se deschide, pt ca afara miroase a fericrea unui copil din nopti scufundate in amintire si reinviate in seara asta de acest blurry smile.
  
  Si imi place.
  


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

