I need a title for this

27 06 2008

Status la mess: Cred k s-a terminat meciul… da’… tot DND!😛

Seara racoroasa de vara.

Dor de scris povesti, franturi, decupaje.

Dor de dimineti care nu au intrebari.

Dor, acelasi dor al meu, de lucruri noi, de lucruri vechi, nu conteaza.

Azi m-am gandit din nou la el. Fara sa vreau, cu gandurile venind usor si cu mine nealungandu-le cum ma obisnuisem sa fac. Nu mi-a pasat foarte mult azi, asa ca le-am lasat sa alunece usor in timp ce ma spalam pe dinti sau dadeam telefoane sau imi mancam cuminte inghetata in pauza de cafea🙂

I miss the day you first said my name. Mi-e dor de ziua aia asa cum nu-mi poate fi dor de tine. Mi-e dor doar de acea bucatica din tine: vocea ta. Si de alte bucatele mici: genele tale, parul tau care arata ciudat uneori si am impresia ca e ciufulit, dar de fapt e chiar pieptanat atunci🙂, nasul tau ars de soare si nisipul din papuci, al tau cald „Cantam pana maine dimineata”, acea complicitate care plutea intre noi, cand stiam ca daca eu zambesc fara sa ma uit la tine, cand imi voi intoarce ochii te voi gasi zambind si pe tine… Si atatea alte asemenea mici lucruri, si glumele noastre, si simplul fapt ca erai a-proa-pe… Si totusi… refuz sa-mi fie dor de tine, refuz sa te iubesc. Ramane sa-mi iubesc doar zambetul meu, care apare cand ma gandesc la tine.

 Si totusi, in afara de mine, mai sunt atati de multi alti oameni. OMG. Ce sentiment de panica aproape la gandul ca exista atatia alti oameni in lume! That’s so strage… nu stiu cum se poate explica asta… De parca… nu ca ma apasa acest gand… doar ca… am acelasi feeling ca atunci cand eram mica si simteam ca se apropie ceva inevitabil. wtf?

 Si (Atat de multe propozitii de-ale mele incep cu si. Ma intreb de ce? De ce anume leg propozitia pe care o scriu? Probabil de un gand nescris (care probabil nici nu aveam legatura cu propozitia scrisa :)) Dar asa e la mine: tot insist sa leg lucruri care nu au legatura unele cu altele :)) Asa… Si?…🙂

Si mi-e dor sa ascult muzica noua, muzica neascultata, muzica de apa, ca underwaterlove sau cu versuri din vreo carte citita de mult.

Si mi-e dor de nou, nou, nou. Locuri noi, pagini noi, imagini noi. Ganduri noi. Haine noi🙂 Alt el. Aceeasi eu, dar putin altfel. Doar putin altfel. Dar alt el.

Nu e vorba de M. aici. In niciun caz. Vreau doar sa spun ca ieri mi-a spus: ‘Ia povesteste-mi tu o faza!’ A fost primul lucru. Ceva imi spune ca vor urma si altele. (Ceea ce, binenteles, inseamna ca sunt aceeasi eu, deloc altfel.) :))

 ‘Un sarut dura pe-atunci cat discurile cu Pink Floyd’  De ce si asta imi aduce aminte de el? De acelasi el, nu altul. Pentru ca, asta vara, cu muzica in urechi, eram cu gandul doar la el. Si am dormit fericita in pat strain si portocaliu cu castile lui in urechi si cu zambetul lui cald la piept, si am dormit in pat strain si alb si cu geamul deschis si cu vocea lui calda la piept, si pentru ca imi umpleam ochii cu marea si buzele cu sarutului lui si pentru ca diminetile nu erau niciodata reci pentru ca aveam bratele lui calde in jurul meu. Si pentru ca in ultima noapte nu mi-a dat o clipa drumul la mana si pentru ca mi-a spus acel al naibii de dulce ‘Lili, mai stai o zi’ De asta.

 (Da, mi-e dor de el. Doar pentru seara asta. Si imi dau voie sa il iubesc putin. Doar pentru seara asta.)

Si noaptea asta atat de al naibii de luminoasa. De unde vine toata lumina asta? E posibil sa vina de la nori? Aaaa, e si luna…  O luna atat de alba. Si doar ea pe tot cerul. Fara stele. Doar luna in mijloc si marginile cerului brodate cu nori albastri-albi. (De parca cerul ar avea margini…)

Si daca fac o poza din balcon in noapte asta, de fapt vreau sa ‘prind’ felul in care ma simt. Aceasta delicioasa mica fericire, acest familiar sentiment, amestec de vechi (nopti de vara cu soapte de vapoare, aseptari, imbratisari, rasul lui) si nou (nori de aceasta culoare nemaivazuta pana acum, un vers nou plutitor, si ferestre sau usi sau alte lucruri de acest gen – doar deschise sa fie – )

 Oh-oooh Child

Things are gonna get easier

 Si de unde, de neunde – dor de acoperisuri albe.🙂

 


Acțiuni

Information

3 responses

27 06 2008
iulia

Cel mai dureros lucru din lume e sa iti lipseasca un om…

10 10 2008
Cristian

vrei un titlu !? pentru ce… !🙂
cam tot ce scrii tu e parte din tine…, esti tu !
gindurile tale, nelinistile tale, dorurile tale, etc. …
toate poarta un nume, numele tau !🙂

10 10 2008
ammelie

E plictisitor sa fiu tot timpul fata in fata cu numele meu, si e obositor sa fiu toata eu, intreaga eu. Asa ca ma desprind in multe piese de puzzle care sunt tot atatea stari si emotii. Si fiecare din acestea poarta cate un nume, pe care de cele mai multe ori il cunosc, dar cateodata nu.
I need a title for this pentru ca nu stiam sa definesc felul in care ma simteam atunci, era o combinatie noua de sentimente.
Si oricum, I suck at giving titles.😛

Lasă un răspuns

