It’s Friday, I’m in love

27 06 2008

So. Fun Friday. God, doar un baiat sa fie in camera, ca imediat ma pun pe glume😀
M., ca de el vb aici. M. are ochi frumosi, glumeste tot timpul, asculta muzica intr-o casca si parca ma cunoaste de undeva. :))
Si… nada. Just being happy, easy being happy.
Zi cu probleme cu calc, zi cu muzica si discutii aprinse despre fotbal. Ziua lui Raul azi!

Si am lasat sa se aseze putin distatza azi. Iubiri vechi pe care le imping departe de mine, dar le pastrez totusi asa, la o oarecare distanta, ca si cum mi-ar fi niste sateliti. (Just in case, you never now… daca ai chef vreodata de visat la saruturi sau la ploi sau la nopti in jurul unui foc de tabara, sau a unei seri in sala de teatru… they are right there, la doar o clipire distanta :))
Cum spune cineva: iluzii refolosite

Si locuri vechi in care am lasat parti din mine, locuri care seamana cu mine si poate acel loc al meu de care am nevoie si pe care inca il caut. (Stiu doar atat: va fi lumina si va fi o fereastra.)
Insa, pana atunci… Sunt happy in my bubble.

Si totusi… Spania imi pare a fi, cu adevarat, my happy-bubble. Ma vreau acolo, imi vreau zambetul colorat de acel cer al Spaniei de care am citit in Ciroan si in Lorca, imi vreau parul impletit de vantul de acolo, imi inchipui strazile de piatra, pasii mei fericiti ca doar le ating, ochii plini de gene fericite, nestiind unde sa priveasca mai intai… Si ma voi aseza undeva jos, stiu ca voi simti nevoia sa ma asez, sa respir bine de tot acel aer, sa ma conving ca sunt acolo, ca e real, ca e al meu locul ala. Sunt sigura ca il voi recunoaste. (Oare il voi recunoaste?) Si nu va conta prea mult pt mine sa vizitez obiective turistice, da vreau muzee & cosas parecidas, dar cel mai mult vreau strazile acelea, pe care nu le cunosc, dar pe care mi le inchipui si care poate nu sunt deloc cum le cred eu, dar vor fi ale mele, stiu. Si vreau doar sa merg pe jos, prin Madrid, sau aiurea, doar sa merg pe jos si sa privesc si sa respir. Si sa fac poze. Doar strazi, in primul rand strazi. Abia apoi, poate, parcuri, Santiago Bernabeu, un meci de fotbal, unul de tenis, cumparaturi, magazine mici. Si oameni.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

