Shields and mirrors

1 07 2008
 
Radeam impreauna, vorbeam de cateva ore.
La un moment dat, il imitaseam si acum vroia sa ma imite si el pe mine.
– Da-mi ochelarii tai, mi-a spus.
I-am dat si ma imita si era amuzant si radeam. Apoi se juca cu ochelarii mei, razand si el.
– Da-mi ochelarii inapoi, i-am spus cam grabita.
Mi i-a dat, intrebandu-ma:
– Te-ai suparat cumva?
– Nu, doar ca ma simt vulnearabila. You took my shield.
– Ochelarii sunt scutul tau?, ma privea neincrezator.
– Tot ce este intre mine si tine este un scut. Si ochelarii, si hainele mele, si hainele tale, tot.
– Stai putin, adica cum scut?
– Pai, ma protejeaza si ma ascunde.
A tacut putin, apoi m-a contrazis:
– Eu cred ca tot ce este intre mine si tine este o oglinda. A ceea ce esti. Nu? Hainele, sucul pe care il bei, ceea ce spui.
– Oooo, ceea ce spun… Pai cuvintele cu atat mai mult sunt un scut – l-am contrazis la randul meu.
– Nu, stai putin. Pai…
 
Am continuat asa ceva timp.🙂 Dar are dreptate si el. Toate lucrurile care exista intre noi pot fi atat scuturi cat si oglinzi. Ne pot ascunde sau ne pot dezvalui. Intr-adevar, vorbesc despre noi, dar pot spune adevarul sau pot spune minciuna pe care noi vrem sa o prezentam ca adevar.
 
Cuvintele. Traiesc cu ele si in asteptarea lor.
Si verdele ASTA.

Acțiuni

Information

3 responses

2 07 2008
thejackofdiamonds

: ) toate lucrurile care pot exista intre doi oameni si care conduc la alte evenimente placute, nu fac altceva decat sa creeze o relatie, prietenie…sau poate chiar dragoste sau poate si mai mult de atat. : )

pe curand.

2 07 2008
thejackofdiamonds

as putea sa te rog ceva? am postat un portret in creion….ultima mea lucrare. Mi-ar placea sa o critici. Multumesc.

pe curand : )

3 07 2008
ammelie

Da, dar cat de multe lucruri sunt intre noi! Toate aceste lucururi, fizice sau nu, vizibile sau invizibile, pot fi bariere sau punti intre 2 oameni si da, toate aceste lucruri creaza relatii…

A, si de mult vreau sa vad un desen de-al tau, asa ca poti sa contezi pe mine😉

Lasă un răspuns

