10 feluri in care imi place ploaia

8 07 2008

1. Imi place ploaia luni dimineata, cand ma trezesc in miros de cafea (facuta de vecini🙂 ), cand lumina din casa e galben-verzuie si se aud incet picaturi in geam si stiu ca azi nu am nimic de facut si no reason to get out of bed, asa ca imi aduc in pat o cutie cu briose si iau o carte in brate si citesc ore intregi. Asa imi place ploaia.

2. Imi place ploaia in parul lui, cand ne intalnim in oras si eu ii spun ca e ciufulit, iar el, incercand sa-si aseze parul, mai tare se ciufuleste si ii sar picaturi de apa din par.

3. Imi place ploaia cu muzica in urechi, cand eram indragostita de un EL si eram imbracata cu bluza lui, uitata la mine, si ma ghemuiam in fotoliu si ascultam radio la casti si stiam ca el asculta acelasi radio in timpul asta si erau oameni multi in jurul meu, dar eu nici nu ii vedeam :) si ploaia siroia pe fereastra si eu aveam 15 ani🙂

4. Imi place ploaia la 5 jumatate dimineata, cand ma trezeam dupa 3 ore de somn, obosita si agitata, ca asta era o dimineata de examen, si invatasem mult si mi se parea ca nu stiu nimic🙂 , dar eu nu sunt panicoasa🙂 , asa ca imi mai repetam o data si ma imbracam si pana sa plec eu, deja se oprise ploaia, si totul era ud si verde si proaspat si pasii mei erau grabiti si zambetul meu increzator. 

5. Imi place ploaia cand sunt vara la tara, cand ploaia incepe brusc si e puternica si rece si alergam in casa, si apoi se opreste la fel de brusc cum a inceput si cand eram eu mai mica si fratele meu si mai mic, alergam apoi afara si scuturam deasupra noastra frunzele mari de vita-de-vie, si picaturile de ploaie cadeau peste noi in do-re-mi🙂

6. Imi place ploaia cand e puternica si violenta si face sa pice curentul, ceea ce este foarte amuzant, mai ales cand esti noaptea la servici si stai la povesti pe intuneric si nu iti mai e somn deloc🙂

7. Imi place ploaia cand devine furtuna si bate vantul tare si zguduie ferestrele, si fugi sa le inchizi pe toate si se intuneca cerul afara si lumina din casa e cenusie si furtuna se aude inabusit si te simti ocrotit si recunoscator ca esti la adapost.

 8. Imi place ploaia subtire care incepe cand sunt in maxi-taxi, inca departe de casa, si e primavara si ploaia e calda, asa ca atunci cand cobor, imi desfac parul si imi dau ochelarii jos si picaturi fine ma lovesc incet pe fata si ma simt copil si zambesc.

 9. Imi place ploaia in mijlocul noptii, cu tigarea lui aprinsa, mirosind a cirese, cand am vorbit destul si acum tacem, fiecare cu gandurile lui, auzim doar ploaia afara si miroase a fum de tigare si a ploaie si a un fel de fericire.

10. Imi place ploaia pe drumul de intoarcere, intotdeauna pe drumul de intoarcere, cand se lasa noaptea si se face tarziu, nu stiu cu ce o sa ajung de la gara acasa, dar nu conteaza, se aud zgomotele familiare ale drumului si vocile oamenilor par mai departe decat sunt de fapt si eu imi pun aventurile in ordine, si mi le fac amintiri, sa nu le uit🙂

 


Acțiuni

Information

15 responses

8 07 2008
anita

imi place ploaia cand sunt singura, e noapte, nicio luminita afara, cand stau cocotata in geam, inchid ochii, o simt. iubesc ploaia. acum si mereu😡

8 07 2008
anita

smiley-ul ala nu trebuia sa fie incruntat🙂

9 07 2008
pilu`

Bucăţele de poveşti, nu?

9 07 2008
JustASmile

Dupa ce aseara, am stat pe balcon si am lasat ploaia sa imi atinga pana si gandurile, imi dau seama ca ploaia asta este parte a fericirii noastre.
Si ploua si ploua si ploua…
Cele 10 feluri in care tie iti place ploaia mi-au adus in minte cum imi place si mie ploaia, astfel incat, ploaia leaga suflete.
Multumesc.
Cu ploaia langa noi, iti „picaturesc” ganduri bune.
AI grija de tine.

9 07 2008
ammelie

Anita, poate smiley-ului tau nu ii place ploaia, de-aia e incruntat :))

Pilu’ – bucatele de povesti si picaturi de ploaie

Ana, ploaia e cea ma buna muzica de fundal pentru ganduri, nu?🙂

9 07 2008
ammelie

Aveam o prietena care spunea asa: ‘I am like a rainy morning. You either love me or hate me.’🙂

9 07 2008
tutov

frumos.

10 07 2008
tutov

Iubesc ploile.
Innebunitele ploi si ploile calme,
Ploile feciorelnice si ploile – dezlantuite femei,
Ploile proaspete si plictisitoarele ploi fara sfarsit,
Iubesc ploile, iubesc cu patima ploile,
Imi place sa ma tavalesc prin iarba lor alba, inalta,
Imi place sa le rup firele si sa ma plimb cu ele in dinti,
Sa amuteasca, privindu-ma astfel, barbatii.
Stiu ca-i urat sa spui “Sunt cea mai frumoasa femeie”,
E urat si poate nici nu e adevarat,
Dar lasa-ma atunci cand ploua,
Numai atunci cand ploua,
Sa rostesc magica formula “Sunt cea mai frumoasa femeie”.
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca ploua
Si-mi sta bine cu franjurii ploii in par,
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca-i vant
Si rochia se zbate disperata sa-mi ascunda genunchii,
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca tu
Esti departe plecat si eu te astept,
Si tu stii ca te-astept,
Sunt cea mai frumoasa femeie si stiu sa astept,
Si totusi astept.
E-n aer miros de dragoste viu,
Si toti trecatorii adulmeca ploaia sa-i simta mirosul,
Pe-o asemenea ploaie poti sa te indragostesti fulgerator,
Toti trecatorii sunt indragostiti,
Si eu te astept.
Doar tu stii –
Iubesc ploile,
Iubesc cu patima ploile,
Innebunitele ploi si ploile calme,
Ploile feciorelnice si ploile – dezlantuite femei…

10 07 2008
ammelie

frumos.🙂

10 07 2008
JustASmile

Adesea, ploaia e cea mai buna si punct.
Numai bine.

24 07 2008
Jamal
24 07 2008
ammelie

Se pare ca ploaia ne inspira pe toti🙂

9 10 2008
Cristian

visezi frumos, cu ochii mari, probabil tristi…
si-n suflet parca ai avea ascuns
un adevar ce-astepta ca sa fie spus
si nu oricui
si nu oricum…;
va fi probabil,
doar,
un strigat tacut !

9 10 2008
ammelie

ce frumos🙂
E cumva si azi o zi ploioasa?

10 10 2008
Cristian

sincer, nu ! nu-i o zi ploioasa…🙂
ma gandeam doar k:
– nu stim sa ne traim viata
– nu avem timp niciodata ptr. lucrurile care chiar conteaza
– nu spunem adevarul decat rar…
– nu ne oprim suficient de des ca sa observam lucrurile frumoase din jur
– nu vrem sa iubim din teama de a nu suferi…
………………………..
si mai sunt o gramada de „NU” cu care ne-am umplut viata….
te las sa-i cauti tu prin „coltul tau de amintiri” trecute, prezente, viitoare…

Lasă un răspuns

