Marea te spala si te sareaza

20 07 2008

Am privit marea cu ochii deschisi, insetati, dornici s-o cuprinda toata.

Era o lumina involta si un aer limpede si tare, pe care mi se parea ca l-as putea pipai. O pulbere de aur aprins juca intre cerul inalt si marea grea.

Am respirat adanc adierea sarata si m-am simtit cu ea, cu soarele, cu apa, cu nisipul si cu zgomotul de valuri din nou copil, din nou eu insami, adevarata si libera cum nu mai fusesm niciodata.

Daca ma uit acum bine, bine de tot, voi lua cu mine fiecare fir de nisip, fiecare val, fiecare tipat de pescarus…


Acțiuni

Information

5 responses

20 07 2008
JustASmile

Ce frumos…

22 07 2008
ilipili

Marea si nisipul..sunt doar o amintire a unei alte zile. La fel de placut si de trist pot fi, sau -mai exact- sunt, un vis; e acelasi lucru.
Looking for it, like a river..🙂

23 07 2008
ammelie

Ooo, ce mult mi-a placut… Looking for it, like a river..🙂

28 07 2008
geanina1994

Panza de paianjen de Cella Serghi ……..

28 07 2008
ammelie

Exact.🙂 O carte citita demult, cuvinte care nu se uita

Lasă un răspuns

