Summer soundtrack

24 07 2008
 
 
Am chef sa ma scufund intr-o fericire cunoscuta sau ne-.
 
Am chef sa alunec si sa simt gustul si mirosul, usoar prafuite ambele, ale trecutului si ale unor vise uitate. Sentimente ce inconjoara aerul rece din jurul buzelor din dimineti prea devreme, o lumina portocalie prinsa in varful firelor de par, alte lucruri mici si care dureaza doar clipe. E tot un fel de dor si asta, nu?
 
Versuri vechi si dragi, ‘eu stiu de ce savage garden se numea asa’ si zilele lungi de atunci, altfel decat zilele lungi de azi. Mi-e greu sa imi fac loc in viata asta; de fapt am mai spus-o: nu ma simt confortabil unde sunt sunt, mi-e incomod acel ‘trebuie’ pus inaintea unor cuvinte pe care eu le vad precedate de ‘nu vreau’. Dar asta e deja alta poveste, mai potrivita pentru o zi cu tristeti.
 
Pentru ca azi e o zi cu zambete, pentru ca vara asta, despre care spuneam eu ca trece pe langa mine – iata ca am reusit sa o prind de mana si acum mergem in acelasi pas🙂 (Cand eram mica si mergeam tinuta de mana intre doi adulti, ii obligam sa isi potriveasca pasii astfel incat sa ne sincronizam🙂 )
Asa ca azi mi se pare potrivit sa onorez leapsa primita de la ilipili: insirarea a (doar) 7 melodii dintr-un soundtrack al diminetilor lenese de vara. Here we go:
 
1- Sara Bareilles – Love Song – e melodia cu care ma trezesc in fiecare dimineata
2- Kid Rock – All summer long – I just love singing along 
3- Jason Mraz – I’m Yours
4- Delta Goodrem – Born to try – Melodie tare veche, de acum vreo 6 ani, nu stiu de ce o tot fredonez zilele astea
5 – Weezer – Pork and beans
6 – Gabriella Cilmi – Sweet about me
7 – si mai e o melodie pe care o cant eu cand nu mai stiu ce sa fac, cand ma plictisesc sau cand am terminat tot ce aveam de facut, cand ma pierd prea tare intre ganduri ingropate si realitate, cand ratacesc prea tare drumul de intoarcere🙂 – nu imi aduc aminte cum se numeste sau cine o canta ( o fata imbracata in mov), melodia e foarte simpla si versurile la fel, dar for some reason, am ramas cu reflexul asta de a o fredona.
I would like to say that I
Never ment to make you cry
(si cam atat stiu din ea😀 )

Senzatii le spuneam. Tot ce ma incojoara si ma umple la un moment dat.

O carte frumoasa si usoara terminata, senzatia diminetilor din paginile ei, trecerea usoara a palmei peste canturile ei. O esarfa usoara pe o piele bronzata si calda, culoarea ei verde peste bronzul proaspat al umerilor, senzatia de vara si de soare prins intre cutele esarfei si piele. Lumina stinsa a inserarii, zgomotele inabusite ale zilei ce-a trecut, un ciripit in apropiere, voci de copii in departare. Amintiri de peste zi, senzatia zambetului meu sau al lui de azi-dimineata, zumzetul cuvintelor scrise deja sau ce urmeaza a fi scrise, gandul la oameni nevazuti de mult sau nevazuti niciodata. E dor si zambet si vara. Si speranta sau mai degraba incredere – poate optimism. Si o senzatie de bine.

 

Acțiuni

Information

2 responses

28 07 2008
ilipili

Melodiile ti s-au hotarat si s-au asternut virtual pe pagina. Plin de viata, soundtrack-ul e potrivit de bun pentru a incepe o dimineata.🙂

Daca vrei sa iti aduci aminte de cum se numeste si cine canta melodia a saptea, gasesti cu mare usurinta pe google punand un vers si cuvantul lyrics:D, dar daca nu vrei, las-o asa!😛

Multam fain, Ammelie,
numai bine,
ciao!🙂

28 07 2008
ammelie

ilipili, stiu ca putem gasi orice cu ajutorul prietenului google🙂 , si am cautat de cateva ori si am aflat cum se numeste melodia, dar am uitat de fiecare data.
Sincer, chiar imi place ca nu stiu cine o canta si ca stiu doar 2 versuri din ea, ma face sa simt mai puternic senzatia aceea de usoara detasare cu care o asociez (dar cred ca ti-ai dat si tu seama de asta).😉

Lasă un răspuns

