Mi-e dor de o dimineata continua

6 08 2008

Iarasi imi numar orele pe degete si imi ies intotdeauna prea multe.

Iarasi imi visez libertatea in zile pline, cu pasi multi sau fara niciun pas.

Mi-e dor de tzara, zilele astea, mai multe decat de orice altceva.

Mi-e dor de leneveala cu Lucy in brate, mi-e dor de linistea de la amiaza, cand toata lumea doarme, mi-e dor de caldura galbena de acolo, de zgomotele slabe si familiare, de fierbinteala si golul si cautarea din camp, de albul satului cand se insereaza, de reviste vechi citite de parca ar fi comori, de savoarea pepenilor rosii sau a porumbului copt, de drumul pana la Dunare, de undite si carlige si barci vechi, de certuri fara motiv si de adormit impreuna la pranz, de jucat carti pe pietre sau badminton pana se face intuneric si nu mai vedem fluturasul, de mirosul de regina-noptii de pe alee, de culoarea noptilor si de sunetul vapoarelor care se strecoara pana la noi uneori, mi-e dor de cautarile si pasii ratacitii cand stii foarte bine ce cauti, dar nu vrei sa recunosti, mi-e dor de dorul de ei, de cei pe care nu o sa ii mai am niciodata si ii iubesc si mai mult parca in lipsa.

De povestile de cand eram eu copil, de cand era mama copil, de cand erau bunicii copii, de cand toata lumea era copil😀 , atatea povesti, le stiu pe toate si le iubesc mai mult decat as crede.

Mi-e dor sa uit ce zi e, sa nu conteze ce zi e, mi-e dor sa zic ‘ah, aici nu se intampla nimic!’, mi-e dor de zilele acelea in care cel mai mare eveniment este ca am gasit un sarpe sau ca a adus chipsuri la magazin, mi-e dor de toti oamenii aceia pe care nu ii cunosc, dar ei ma cunosc toti pe mine si trebuie sa ii salut si sa vorbesc putin cu toti, si asa ma enerveaza chestia asta si atat de tare mi-e dor de ea…🙂

Mi-e dor de Lucy si de pisici si de cine stie ce animale mai apar pe acolo, mi-e dor sa merg in vizita pe la oameni batrani si sa imi dea fiecare cate ceva bun, o dulceata, un pepene, gogosi, de parca as fi un copil de 5 ani🙂 , imi plac barfele lor mici si lumea in care traiesc ei, imi place cum vobesc si imi place ca le poti citi viata in ochi si imi place ca stiu sa zambeasca.

Imi place si intotdeauna mi-a placut forma pe care o ia timpul acolo, ritmul vietii, spuneam candva ca timpul e o apa statatoare acolo, si mi-e dor de felul cu se dilata orele si de felul cum se cerne lumina, de parca ar fi o dimineata continua…


Acțiuni

Information

5 responses

7 08 2008
Andreea

Şi mie mi-e dor. Mai ales că nimic nu mai e aşa cum era înainte. Nu mai recunosc nimic. Nici pe bunica care e bolnavă. Nici pe bunicul. Noi creştem şi ei sunt prea bătrâni. Noi creştem şi îi lăsăm în urmă. Aşa trebuie să se întâmple. Acesta e ritmul firesc. Dar nu-mi place şi nu vreau aşa! Mă gândesc câte am pierdut prin schimbarea acelui loc…
Doamne, țin minte cum jucam v-ați ascunselea până târziu în noapte. Parcă o văd pe bunica cum țipa la mine că să nu mai stau. Parcă o văd în drum. Cât de recente par toate aceste lucruri…

8 08 2008
theshapeoflife

cat de mult imi lipsesc si mie zilele petrecute la tzara! de acum incolo vom avea parte doar de franturi ‘de dimineata continua’, dar asta va face fiecare clipa deosebita si intensa pentru ca abia acum am invatat sa apreciem ce avem!

9 08 2008
badafly

Eh…cate doruri care dor de dorul de a fi spuse.Prin aceste doruri constientizam cat de importante sunt lucrurile „neinsemnate pt multi”.Si ne dam seama ca detaliile ne fac viata mai plina de zambet si mai plina de o clipa de fericire.

11 08 2008
anaAyana

timpul e o apa statatoare
frumos.
Cred că am şi eu astfel de locuri, unde timpul se opreşte, se dilată şi dezvăluie feţe necunoscute.

18 09 2008
ana

super…mi-a placut mult meditatia,…………

Lasă un răspuns

