Unsprezece

14 08 2008

     

 De aici

          „Ceea ce nu înţelege lumea în legătura cu zilele de naştere şi nici nu-ti spune nimeni niciodată, este că atunci cand ai 11 ani, ai totodata 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 şi 1 an. Şi cand te trezeşti în ziua în care implinesti 11 ani, te astepti să simţi că ai 11 ani, dar nu-i aşa. Deschizi ochii şi totul este ca ieri, numai că este azi. Şi nu simţi deloc că ai 11 ani. Simţi ca şi cand ai avea tot 10.

           Ca şi în alte zile, ai putea să spui ceva prostesc, şi asta este partea care te face să fii încă de 10 ani. Sau poate că în unele zile simţi nevoia să stai în poala mamei pentru că eşti speriat, şi asta este partea aceea din tine care are 5 ani. Şi poate că într-o zi, cand ai să fii deja mare, vei simţi nevoia să plângi ca şi cand ai avea 3 ani, şi nu-i nimic rău în asta. Aşa-i spun mamei cand este trista şi îi vine să planga. Poate că se simte ca la 3 ani.”

        In fiecare an, in jurul zilei mele, imi aduc aminte de textul asta.

 


Acțiuni

Information

7 responses

14 08 2008
ilipili

Toate urarile de bine, ti le doresc!

Am totusi o intrebare careia ii stiu raspunsul si fata de care nu ma indoiesc:
nu cumva zilele de nastere sunt o coincidenta?

Incredibil textul, e asa de frumos!

15 08 2008
ammelie

ilipili, multumesc.
Tot ce se poate😉

15 08 2008
ilipili

Oh, ammelie, am descoperit -datorita tie- cum ca scriitorul meu preferat (care are o legatura personala cu aceasta cifra, unsprezece) prin ale carui carti am ajuns la un al doilea(cel mai bun dintre scriitorii pe care ii mai citesc din cand in cand), mai poet decat acesta, este nascut in aceeasi zi cu cel de-al doilea.🙂

Acum ma intreb iarasi: nu cumva zilele de nastere sunt o coincidenta?
Pentru mine e ceva incredibil, iar povestea, la fel de incredibila.
Ziua ta, ori a mea(sa nu facem confuzie ca am fi nascuti in aceeasi zi), o fi vreo coincidenta?
Cine stie ce poveste s-o ascunde in spatele fiecareia dintre zile?

16 08 2008
ammelie

M-ai facut curioasa: despre ce scriitori e vorba?

16 08 2008
ilipili

Blogul meu este dedicat intr-o anumita masura lor. Nu gasesti tot ce vrei despre ei -adica sunt si multe inutilitati scrise pe blog-, dar m-am straduit un picut. Oricum, mai e ceva timp si, intr-o buna zi, poate am sa reusesc sa arat ceva din insemnatatea cuvintelor scrise de ei.
Imi cer mii de scuze dar, pentru ca esti curioasa, nu vad alta cale decat sa te directionez la blogul meu. 🙂

Inca o data, sa ai parte de descoperirea momentelor magice ce se ascund in fiecare zi!; pentru frumusetea ascunsa de ochii lumii.

16 08 2008
JustASmile

Unsprezece sau nu, numai bine, numai zambet si numai dorinte implinite.

Suflet zburand striga iubind : e fericire in inima ta, caut-o.

Ai grija de tine.

16 08 2008
ammelie

ilipili, scuze, eram putin derutata (ca de obicei😉 ); stiu exact de cine vorbesti🙂

Ana, multumesc.

Lasă un răspuns

