ma simt ca o maree, la reflux

17 08 2008

As vrea sa-mi tatuez glasul tau pe glezna dreapta,
sa-mi canti cu glas de sare cand m-atinge-un val…

Păstrează soarele pe care îl iubeşti,
Păstrează marea care te iubeşte
Păstrează paşii rătăciţi pe nisipul umed
Păstrează dimineaţa din ochii lui
Şi ceru-i alb la început de zi
Şi-albastru trist – târziu de seară

Păstrează zâmbetul de pe aripile pescăruşilor
Şi cântecul ascuns în ţipătul lor
Păstrează sarea ce-ncâlceşte părul
Şi nopţile cu suspinele mării
Şi clipa când, aruncându-te în mare
Te-ai simţit val înspumat


Păstrează sărutul de pe frunte
Când amundoi cântaţi acelaşi vers
Păstrează scoica albă, păstrează o vedere
Păstrează fire de nisip pe gene

Şi marea e şi dulce, şi sărată, şi amară,
Şi curată şi murdară
Şi albastră, şi verde, şi gri
Şi pustie şi plină de ochii mei…

A fost o clipa si a trecut si nu am cu ce sa o innod. Gandurile au zumzait, da, si m-am ciocnit de oameni si am fost cu adevarat fericita in cateva momente. Dar a trecut si am incercat sa fac nodul, dar nu a tinut si ata e doar putin incretita, probabil se va indrepta de tot cu timpul.

Ma simt ca o maree, la reflux.


Acțiuni

Information

One response

20 08 2008
ailesdeplomb

Marea răsfrânge în ea toate glasurile lumii.
Mi-e atât de dor de mare, de zâmbetul ei încâlcit de spuma valurilor.

Lasă un răspuns

