Despre oameni

21 08 2008

Cred ca parerile mele (mai potrivit probabil sa spun impresiile mele) despre oameni oscileaza intre:
– sunt teribil de amuzanti
– sunt foarte interesanti, mai ales relatiile care se stabilesc intre ei
– si sunt groaznic de plictisitori.
 
De-a lungul timpului, raportul meu cu oamenii a trecut prin mai multe etape, fiecare caracterizata prin cate o fraza:
1. I have nothing in common with people
2. OMG! People can see me??!!??
3. Oamenii sunt teribil de amuzanti.
 
Primele doua etape au fost cum au fost, dar aceasta a treia pe care o traversez acum ma distreaza ceva de speriat.
 
‘Ceva de speriat’ e o expresie pe care o foloseam eu (in exces🙂 ) la un moment dat, iar un prieten din acel timp a imrpumutat-o de la mine si o mai foloseste inca si acum. Ma amuz cand il aud si mi se pare interesant cum o chestie atat de mica poate lega 2 oameni, pentru ca imi spune ca isi aminteste de mine de fiecare data cand spune asta, iar eu acum ma gandesc la el cand o spun. :))
 
Exista o persoana pe care nu o simpatizez in mod deosebit, sentimentul fiind reciproc – dar fiindca ne intalnim des si suntem nevoite sa petrecem cateva clipe impreuna, binenteles, socializam. Si pentru ca nu avem prea multe in comun, glumim pe o singura tema si anume cum mie imi place sa fie cat mai cald. Si despre asta schimbam 2-3 replici de fiecare data. Asta e gluma noastra, that’s our thing. The only thing. Mi se pare foarte amuzant.
 
Mai am o prietena care are o personalitate… hmm… deosebita, sa zicem.🙂 Vulcanica, self-centered, agitata, vorbeste tot timpul si despre orice. Ce ma distreaza tare mult la ea este ca de fiecare data cand se cearta cu cineva (si se cearta destul de des) ii arunca ca replica de incheiere un ‘Mult succes!’ spus pe un ton apasat, de parca ar fi ultima oara cand vorbeste cu persoana respectiva. Ceea ce pe mine ma face sa bufnesc in ras, chiar si cand sunt eu destinatarul ‘urarii’.
 
Alt lucru amuzant la oameni mi se pare nevoia asta de a comunica, devenita oarecum ‘obligatie’, cu ajutorul tehnologiei. Daca stai la o terasa si privesti la mesele din jur, o sa vezi cat de multi oameni, aflati la aceeasi masa, vorbesc de fapt la telefon cu alta persoana. Saptamana trecuta am vazut un cuplu, plimbandu-se pe faleza, tinandu-se de mana si vorbind fiecare la telefon. Am inceput sa pariem daca nu cumva vorbeau de fapt chiar unul cu altul la telefon.🙂
 
Eu nu sunt o persoana cu care e usor de locuit. Am fixurile mele si telecomanda trebuie sa fie la locul ei, iar perdeaua neaparat asezata cum trebuie. Dar am locuit de multe ori cu altcineva in aceeasi camera sau casa pt o perioada mai lunga sau mai scurta de timp. Si convietuirea asta mi se pare cel mai bun mijloc de a cunoaste complet pe cineva – si o reteta sigura pt certuri aproape zilnice :mwahaha:
 
Dar ma indepartez de la subiect. Relatiile dintre oameni mi se par atat de interesante!
 
Fratele meu are si el o personalitate… deosebita🙂 Avem atat de multe lucruri in comun si atat de multe gusturi comune (dupa ani de influetza/manipulare am ajuns sa il fac sa ii placa cam tot ce imi place mie😉 ) Dar avem si parti diferite, atat de diferite! – e practic opusul meu. Si astea ma scot din sarite – cand se ciocnesc de ale mele.
 
Ma rog, am obosit. Iarasi, oamenii ma obosesc🙂 . Nu stiu daca am spus tot ce aveam de spus, bine, nu stiu exact nici ce vroiam sa spun, dar vor fi si alte zile.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

