Giving up

30 08 2008

In ultimul timp mi-am spus ca I give up. Ma oboseste prea tare timpul asta.

Asa ca I gave up. Doar pentru un timp. Pentru un timp fara ore. A fost un drum lung, si apoi un timp de tacere.

Iarasi, am impresia ca in locul acela ma asteapta mereu toate raspunsurile, ascunse cumva in urmele pasilor mei, lui, lor, toti pasii care au trecut pe acolo si care au lasat urme vizibile in ciment, pasi care erau mici si au devenit mari. Lucruri care se schimba.

(E ciudat; pentru ca eu in clipele astea am impresia ca nimic nu s-a schimbat si ca nimic n-o sa se schimbe niciodata.)

 Dar acela e alt timp. E un timpul ala din afara mea, e linistea si inceputul de toamna de acolo. Stiu ca lucrurile se schimba, dar unele lucruri nu se schimba niciodata. Locul ala il regasesc mereu cum l-am lasat. Si pe mine ma regasesc asa cum ma stiu. Si asta face bine. Mirosul de tacere si trecut.


Acțiuni

Information

3 responses

1 09 2008
ilipili

Nu e un „giving up”, daca el inseamna ceea ce stiu eu ca inseamna in limba engleza, e doar o pauza de tine.🙂

1 09 2008
ammelie

Mmm… ba cred ca, dimpotriva, e o revenire la mine, sau macar o incercare. Eu am vrut sa renunt, macar pentru un timp, la tot ceea ce e in jurul meu, toate acele lucruri care stau atat de aproape de mine incat mi se lipesc de piele si par ca imi apartin – cand de fapt sunt doar ‘corpuri straine’.

Cu totii facem zilnic lucruri care nu ne fac fericiti. Eu doar m-am indepartat putin de ele.

Welcome back🙂

1 09 2008
ilipili

🙂 Intr-adevar, daca nu gresesc, nu putem renunta la ceea ce nu ne apartine. Asa ca nu putem renunta nici la ceilalti si nici la noi insine pentru ca nu ne mai putem permite.

Lasă un răspuns

