Despre cum intregul univers se invarte in jurul meu

10 09 2008
Poza de aici.
Intregul univers se invarte in jurul meu.
Vreau sa spun, intregul MEU univers se invarte in jurul meu. It’s all about me.🙂
 
Vorbesc despre mine. Tot timpul. Despre cine sunt, ce vreau, ce am, ce nu am, ce imi lipseste, ce imi place, ce uit ca imi place. Vorbesc tot timpul despre mine. Despre ceilalti tac. Despre oamenii si lucrurile nu ma afecteaza – niciun cuvant.
 
Ignor. Ignor viata ce nu corespunde standardelor mele. Ignor tot ceea ce depaseste coordonatele mele. Ignor realitatea care ia alta forma sau culoare decat cea ascunsa sub voalul imaginatiei.
 
Oamenii sunt nori pe cerul vietii mele. Unii sunt frumosi si albi si prietenosi, altii sunt gri, altii grei si incarcati de ploaie. Unii trec repede, dusi de vant, altii raman mult timp, tinuiti. Oricum ar fi, vad mai bine fara ei. Asta e impresia. Pot sa ii uit imediat sau pot sa ii tin minte fara motive, doar pentru ca avea parul cret sau pentru ca mi-a zambit intr-o zi oarecare. Nu mai am rabdare sa descopar si nu mai am rabdare sa ma descopar.
 
Timpul se impleteste cu taceri si toate zambetele aluneca ca picaturi de ploaie in afara ferestrei.
 
Acoperisurile pot fi si albe, dar chiar si un vis mic poate parea mare de tot cand nu e implinit de mult timp.
 
Poate ca e foarte usor sa imi opresc timpul in loc zilnic, pentru a cauta, privi si reinventa, pentru a descoperi si pentru a crea. Si poate e usor sa insir nopti albe pe fire albe, ca fotografiile intr-o camera obscura, si poate si zilele vor trece mai usor cu oboseala filtrata printre gene si poate ca trebuie doar sa schimb putin greutatile in balanta. Poate am nevoie sa respir in ritmul meu si sa reinventez scurgerea timpului, sa imi amestec clipele dupa bunul meu plac, sa cern totul in masuri potrivite.
 

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

