Unde este fericirea?

28 09 2008
Foto de aici.
Eu am gasit-o saptamana asta:
 
– in sertarul de facturi, in care miroase a mere si turta dulce🙂
– in picaturile de ploaie
– in smiley-face-ul de la sfarsitul un sms
– in inocenta copiilor de 5 ani
– intr-o Dacie albastra, aparuta exact cand eram in super-intarziere
– undeva intre frazele incepute brusc si neduse pana la capat ale unei fete ametite dar foarte simpatice
– in sifonierul care, golindu-se de haine de vara, ma surpinde cu haine de toamna pe care le iubeam dar le uitasem
– in floricele rosii ale vecinei care se incapataneaza sa se deschida in fiecare dimineata, in ciuda frigului
– in amabilitatea gratuita a unor oameni prea putin cunoscuti 
– in zgomotul drumului sub rotile autobuzului
– in multe cuvinte spuse cu zambet
– intr-un pahar de must dulce, primul in toamna asta
– in bucuria sincera a unor oameni cand ii anunti ca le faci o vizita
– in rasul puternic in care am izbucnit, in miez de noapte, la singura faza amuzanta dintr-un film banal
– intr-o ciuperca (da da, fericirea a intr-o ciuperca😆 )
– intr-un orizont nevalurit de niciun deal
– in afectiunea neconditionata a dragei mele Lucy
– in locuri vechi care, desi eu am crescut, inca mi se potrivesc mai bine ca orice altceva.
 
Voi unde va gasiti doza zilnica de fericire?

Acțiuni

Information

5 responses

29 09 2008
inbalarii

Doza zilnică de fericire o poţi găsi oriunde, atâta vreme cât nu eşti cu capsa pusă şi ai ochi de văzut şi urechi de auzit.😉

1 10 2008
ailesdeplomb

Eu…în amintiri şi în cuvinte. A, şi în mirosul de gem de abia pus pe foc. Cât de frumoasă e toamna asta… 🙂

11 10 2008
cafeavecsourire

Astazi mi-am gasit fericirea intr-un castron de cereale cu lapte, ochii mei au vazut in lapte un chip de copil si copilul ala zambea.
Ce-i drept, mai am de suportat inca 2 zile fara ochelari, astfel incat fericirea o gasesc in asteptare, o gasesc intr-o pereche de cercei verzi cu dungulite facuti manual, o gasesc in ochii oamenilor carora nu le e teama sa fie vulnerabili, o gasesc in caietul parfumat in care inca nu am scris nimic, o gasesc in parfumul care ma duce departe cu gandul si ma duce aproape de oameni, fericirea o gasesc in cuvinte, o gasesc in carti, o gasesc in ora de franceza cand nu inteleg ce zice profesorul, o inteleg in ora de engleza cand profesoara imi zambeste si nu ma cearta pentru ca vorbesc incontinuu, o gasesc pe balcon pentru ca pot privi cerul , o gasesc peste tot si nu vad cum s-ar putea ascunde, o vad chiar si fara ochelari.

Am cam uitat sa folosesc punctul in cele scrise mai sus, dar nu conteaza pentru ca pana la urma, fericirea nu are nevoie de punct, din cand in cand mai are nevoie de virgule.

Numai bine, numai zambet.

11 10 2008
ammelie

Cred ca fericirea are nevoie doar de virgule, niciodata de punct. Clipe si franturi de clipe, cu virgule intre ele.

(Si eu am avut un mic ‘incident’ cu ochelarii saptamana trecuta si timp de cateva zile am vazut fericirea usor incetosata😆 )

13 10 2008
ina bixade

Ce frumooos…ce usor e de atins aceasta fericire:)

Lasă un răspuns

