Random

7 10 2008

Foto by me

Cateodata am un chef nebun sa schimb drastic unghiul pe care se sprijina lumea, sa rastorn perspectivele. Dar e prea greu, asa ca ma multumesc sa inclin putin unghiul camerei foto si sa ascult Norah Jones cu If You Were a Sailboat.

Motivele pt care am chef sa fac asta sunt total neglijabile: o melodie ascultata pe repeat, albastru langa rosu pe hainele mele, o noapte care a trecut, alta care o sa vina, oamenii care exista, o zi intunecata de toamna. Poate fi oricare dintre astea sau toate la un loc.

Am impresia ca vorbind cu cineva despre S. mi-l apropie din nou pe el si intr-un fel ciudat pe mine, nu pe mine de atunci, ci pe mine de acum, doar cu amintirile difuzandu-se prin mine ca bacteriile intr-un episod din House.

Cateodata e pur si simplu. doar cheful asta de a ma scutura de toate firele de praf asezate de timp pe corpul meu si de start fresh, oricum s-ar prezenta acest new begining, cu un perete scorojit sau o scara ce coboara spre dunare sau doar o liniste adanca pt un timp.

Mi-am adus aminte azi ca C. scria pe caiteul lui ‘Dead eyes see no future’ – ciudat cum chestii atat de mici raman cumva cu noi.

Inceputurile noi sunt toate vechi, caci ceea ce fac de fapt e sa ma intorc intr-un loc pe care il cunosc. Si de-acolo de-abia aleg alt drum. E vechea mea intersectie, cum spuneam candva: Crossroads. Lily trebuie sa faca un pas.

Stiu ca trebuie sa mai prelucrez fotografiile. Am nevoie de un contrast mai puternic. Am obosit sa mi se amestece toate culorile/sentimetele/clipele. Se topesc unele in altele si se amesteca. Iar eu vreau sa se ciocneasca unele de altele si sa se respinga. Am nevoie de limite clare.

Imi dau seama de lucruri in mod ciudat. Am umerii mici si nu mai simt nici cel mai mic lucru pt el. Abia l-am privit, abia ne-am vorbit, nu-mi aduc aminte cum ne-am atins.

De la 3 puncte ajungi la doua si apoi la unul. E si asta ceva.

Imi amintesc ‘Urma sangelui ei pe zapada’ si mi-e dor de carti pe care le-am uitat. Mi-e dor si de clasici, am chef de clasici, un drum la biblioteca se contureaza.

M-am obisnuit, m-am autoeducat sa nu imi pese de ceea ce ar fi putut fi. Conteaza doar ceea ce este. Si, paralel cu realitatea, ceea ce ar putea fi. Tot o posibilitate, da, dar inca deschisa. In momentul in care ceea ce ar putea fi este acoperita de timp, devine ceea ce ar fi putut fi; e o posibilitate inchisa deja. Si nu mai conteaza. O las in urma fara regrete.

Pe Yahoo 360 pot sa imi fac liste.


Acțiuni

Information

5 responses

8 10 2008
rasuplansu

„Inceputurile noi sunt toate vechi, caci ceea ce fac de fapt e sa ma intorc intr-un loc pe care il cunosc. Si de-acolo de-abia aleg alt drum. E vechea mea intersectie, cum spuneam candva: Crossroads. Lily trebuie sa faca un pas.”
eu prefer sa iau totul de la capat in locuri total necunoscute, caci astfel nu ma mai infleunteaza nimic din ce cunosc. am trecut de patru ori pana acum prin astfel de rascruci, cand mi-am luat geanta in spate si am schimbat doua orase si doua tari si nu mai stiu cati oameni si experiente, dar am invatat sa invat mereu ceva nou si sa ma bucur de libertatea de a alege.

8 10 2008
Laura

Am avut mai demult un post pe blog despre liste facute… Ne gasim timp sa facem liste… ne gasim imaginatie, putere si dorinta sa facem liste. Dar ne mai ramane ceva din toate acesta incat sa si putem indeplini ce punem pe liste?…

9 10 2008
ammelie

@rasuplansu
Intersesctia asta e un loc in mine. E un safe place unde ma intorc cand imi dau seama ca drumul pe care am mers pana acum e gresit sau doar plictisitor. Si din acel loc de liniste pot vedea toate celelalte drumuri care mi se deschid in fata si mi-l pot alege pe cel nou. Primul pas pe el e un nou inceput, dar acest nou inceput izvoraste din vechea si familiara mea intersesctie. Cred ca ceea ce incerc sa spun este: Fiecare nou inceput isi are radacina in vechea dorinta de noi inceputuri.

9 10 2008
ammelie

@Laura
Exista limite ale imaginatiei? Ale dorintei? Nu – si nu exista limite nici ale entuziasmului de a-ti vedea un vis implinit.
Eu cred cu incapatanare ca imi pot indeplini toate visele de pe lista. (De cele mai multe ori😛 )

Dar despre alt gen de liste voi scrie pe yahoo.

1 02 2010
neofit

ia parghia lui Arhimede;numai cauta un punct de sprijin

Lasă un răspuns

