Despre timp si iubire

14 10 2008
Foto de aici.
Reciclez.
Da, reciclez emotii si clipe mai ceva ca cel mai inversunat ecologist.
Emotii, sentimente, clipe frumoase, taceri, culori, alunecari, clipiri, zambete, ochi adanci – orice ma face sa tresar la un moment dat.
 
Le adun pe toate, nu trec niciuna cu vederea. Le adun si le sortez si le pastrez pe toate. Am rafturi frumos aranjate: aici am tot ce tine de el, dincoace tot ce e legat de drumuri, aici – dimineti si culori, dincoace – versuri, acolo – o iubire vechi, dincolo – alta si mai veche. Am multe rafturi pline si inca mult goale, asteptand cuminti sa le umplu cu alte clipe si iubiri.
 
Si le pastrez de-atata timp, si n-o sa le arunc vreodata. Sunt that kind of girl: nu arunc scrisori vechi, nu rup poze cand iubirea s-a terminat – niciodata; ci le pastrez impaturite frumos, stiu ca timpul asterne praf peste ele, dar asta mi le face si mai dragi.
Pentru ca da, le rasfoiesc din cand in cand pe toate; cand ploua afara sau cand pica netul sau cand n-am chef deloc de munca la servici. Le iau atunci si le respir, si le intorc pe toate fetele si imi spun: da, mi-a placut, da, am iubit, da, am fost fericita.
 
Poate ca atunci nu am fost atat de mult, cum imi inchipui ca am fost, privind in trecut. Iluzii refolosite. Dar intotdeauna trecutul il privesc ca printr-o fereastra usor aburita de timp, si asta face ca totul sa para mai frumos.
 
Nu e vorba doar de iubiri aici; si clipele mai grele sunt indulcite de trecerea timpului, prieten vindecator. Vorba ceea: timpul vindeca multe, dar nu te scapa de riduri.🙂
 
Vorbim mereu de timp si de iubire.

Acțiuni

Information

10 responses

14 10 2008
stef88d

Ziceai la un moment dat „Am multe rafturi pline si inca mult goale, asteptand cuminti sa le umplu cu alte clipe si iubiri”
Inteleg partea cu clipele, cu totii avem amintiri placute si inca mai asteptam sa se intample ceva ce sa ne aducem aminte cu placere pentru multa vreme … dar iubirile?
Tu nu speri ca vei gasi pe cineva care sa iubesti si sa te iubeasca la nesfarsit? Ca totusi va veni si acea clipa la un moment dat.
Parerea mea… daca as fi cineva cunoscut tie si as avea o oarecare simpatie pentru tine, dar as citi ca tu astepti sa umpli rafturile cu alte iubiri, pai scuza-ma, ce rost ar mai avea sa incerc. Sau chiar iubita mea actuala sa scrie asa ceva in blogul ei sau sa gandeasca asa ceva… pai de ce nu as pune punct relatiei chiar in aceasta clipa, ce rost are s-o mai lunigm? Eu cred ca asta e cea mai corecta concluzie pe care pot sa o trag din articolul tau.
Inteleg ca o relatie la un moment dat poate sa dea gres din diferite motive (vina putand fi a amandurora sau a unuia), dar mi se pare aberant sa traiesti cu ideea ca: „nah, oricum se va termina si asta, sa vina urmatorul…”

14 10 2008
ammelie

🙂 Da, ai dreptate, citind din punctul tau de vedere, cred ca fraza respectiva ar ‘pune pe fuga’ destui interesati😀 Totusi, eu cand am scris, nu la asta m-am gandit. Sunt genul de om care se indragosteste de tot felul de lucruri mici: o melodie, o zi frumoasa, o expresie sau o replica, etc., tot felul de prostioare. Astea sunt micile mele iubiri, peste care trec, dar pe care nu le uit. La asta ma refeream.

Dar mi-a placut reactia ta ‘vehementa’🙂

14 10 2008
Today’s 10 Blogosphere Quickies | INconstantIN.ro

[…] Despre timp si iubire Despre iubirile împăturite […]

15 10 2008
rasuplansu

este frumos sa despaturesti amintirile din cand in cand, numai sa nu uiti sa traiesti prezentul. uneori doar amintirile ne ajuta sa trecem peste momentele dificile, iar alteori ele sunt cele care ne trag in jos in negura timpului si nu ne lasa sa mergem mai departe. de aceea ma bucur ca avem uitarea si ca in general ne raman clipele frumoase in memorie, creierul nostru se protejeaza si nu prea ne lasa sa retraim uratul. si ai dreptate, timpul este un mare aliat.

15 10 2008
ammelie

Amintirile sunt in general greu de gestionat. Cateodata au atata greutate incat nu te lasa sa faci nici macar un pas, ramai tintuit in trecut. Dar, iarasi, prietenul timp este cel care ne ajuta sa scapam de acel baggage si da, ai dreptate, e bine ca exista uitare.
Totusi, uneori am impresia ca acele clipe frumoase care raman mai mereu cu noi sunt chiar si mai periculoase, te leaga mai puternic de trecut.

16 10 2008
Anita

‘Keep the pictures. They never change. Only people in them do…’ se potriveste cel mai bine cu postul tau. Daca n-ar exista uitarea, am innebuni, am deveni captivi intr-un trecut vesnic. De aceea trebuie sa stim ce sa pastram si ce sa aruncam, ceea ce poate fi dificil, mult prea dificil uneori…

17 10 2008
ammelie

Not just the people in the pictures change, but also those who look at the old pictures. Pentru ca timpul scurs intre trecut si prezent il schimba pe cel dintai; cel putin in cazul meu, timpul ma face sa vad altfel cele ce au fost, poate sa le inteleg altfel si sa le apreciez, aproape intotdeauna, mai mult.

Trecutul mi s-a parut intotdeauna un amestec usor tulbure de amintire si uitare; lucruri pe care le pastram si lucruri pe care le aruncam sau le pierdem…

14 11 2008
Cristian

hmm,
e chiar amuzant dintr-un anumit unghi/punct de vedere…
nu stiu de ce dar asocierea pe care am avut-o din primul moment este cea cu filmul „WALL·E” !
nu te superi, nu-i asa !🙂

– a vorbi de iubire poate fi chiar lipsa iubirii, a neimplinirii si de ce nu poate chiar o chemare…!

15 11 2008
ammelie

Nu am vazut inca WALL-E, dar am inteles la ce te referi🙂

8 03 2009
kay

SALUT .SPUNEA CINEVA CA AMINTIRILE AU CATEODATA O MARE GREUTATE SI NU TE LASA SA MERGI MAI DEPARTE . MARE DREPTATE AVEA …. PE MINE MA TINE IN LOC O PRIMA IUBIRE ….. NE-AM DESPARTIT FARA SA AVEM MOTIVE , NE-A INDEPARTAT DISTATA ,M-AM CASATORIT SI EL DUPA MINE LA 5 ANI . AU TRECUT 13 ANI DE ATUNCI SI AMINTIRILE MA TIN IN LOC . IMI ESTE DOR DE TOT ,DE PERIOADA ACEEA DE 3 ANI CAT AM FOST IMPREUNA . IMI ESTE SUPER OK CU SOTUL MEU , AVEM UN COPIL MINUNAT CARE IN AUGUST VA IMPLINI 10 ANI DAR….. EU MA TOPESC, IMI ZBOARA GANDUL NUMAI LA EL . CREDETI-MA ESTE GROAZNIC SA TE TINA IN BRATE PERSOANA CARE TE IUBESTE MULT SI TU SA TE GANDESTI DEPARTE………..

Lasă un răspuns

