Intrebari de miercuri

15 10 2008

 

1. Stie cineva cine a scris o carte pe care am citit-o eu pe la 13 ani si care parca se numea ‘Seri Albastre’ si pe unul dintre personaje parca il chema ‘Nucu’?

2. Cum se numeste melodia de la Black Sabbath care imi place mie tare mult si care are un vers cam asa: ‘Everyday I spend my time… feeling fine, drinking wine…’ ?

3. Cate ore de munca mai am pana la weekend?

4. Nu e foarte aiurea sa cauti noul episod din Prison Break peste tot si apoi sa afli ca saptamana asta nu este?😦

5. Mi se pare mie, sau Rafa arata mai bine ca oricand?🙂


Acțiuni

Information

9 responses

15 10 2008
rasuplansu

stiu aceste versuri, dar nu de la black sabbath, ci de la python lee jackson si rod stewart http://www.youtube.com/watch?v=_4n5d_IkqUA&feature=related

poate te referi la „Seri albastre” a lui Costache Anton.

16 10 2008
ammelie

Dap, asa am gasit si eu pe net, ca este Rod Stewart cel care canta. Totusi, as putea jura ca erau Black Sabbath cand am ascultat-o eu prima data. Posibil sa fi fost eu derutata, pana la urma.😀

O sa caut cartea in biblioteca, sa vad daca e aceeasi.

Mersi!🙂

29 10 2008
camelya

da sigur se refera la seri albastre, aha…am cittio si eu de vreo doua ori asa de mult mia placut. Unu din peronaje era nucu, altul isoscel, si olga parca….in fine e foarte buna cartea eu o recomnd si celorlalti care sunt interesati! bafta!

29 10 2008
camelya

si e scrisa de anton costache..scuze am uitat sa scriu mai sus!

1 11 2008
ailesdeplomb

“seri albastre” e cartea pe care o văd mereu când mă duc la meditaţii la mate:)

13 04 2009
Mirela

1.Cartea „Seri albastre” a fost scrisa de Costache Anton si un personaj se numea „Nunu” – si nu „Nucu”, ca mai sus si un alt personaj se numea Vica. Este o carte publicata in doua volume, pe care o recomand tuturor copiilor carora le inca le place sa citeasca.

13 04 2009
carmen

Doresc sa cumpar cele doua volume ale cartii „Seri albastre”. Daca cineva este dispus/a sa vanda aceasta carte, va rog sa-mi scrieti un mesaj pe adresa carmenmirelaczc@gmail.com.

29 06 2009
zzzbinchen

Cand eram prin clasa a 5-a, a 6-a am dezvoltat o oarecare „obsesie” cu cartea asta🙂 O citisem de 4-5 ori, apoi am inceput sa o citesc de la coada la capat, apoi doar fragmente, de as fi putut sa o recit si noaptea in somn daca ma trezea cineva. Mama saracutza era disperata ca ma blocasem pe cartea asta si nu mai treceam mai departe :)) ce vremuri. Azi mi-am adus aminte intamplator de ea..

24 07 2009
ana

Daaaaa, am cerut-o zilele trecute de la mama, sa o recitesc, dar n-am apucat inca..
Vrabioii, sforaitul suierat al lui Isoscel in tabara, Vica denumita Pitigoi de Grig, tatal ei..
Pe mine cartea aceasta m-a marcat mai ales pentru ca si familia mea era sfasiata la momentul adolescentei mele de divort…

Lasă un răspuns

