nimicuri

31 10 2008

 Nu mai deosebesc lucrurile. Ziua de azi nu imi pare cu nimic diferita de cea de ieri. Timpul nu e deloc greu de convins sa stea pe loc. Nu imi gasesc tonul zilele astea, parca cuvintele se aseaza mereu intr-o ordine fortata, fie ca sunt ale mele, fie ca sunt ale altora.

Ma pierd prin urbanisme, citind cuvintele altora. Ma indepartez de mine. Mi-s straina, mi-s departe. Iar am chef de rupt timpul in doua ca pe o foaie de hartie.

Desi…

Nu am chef azi

Nu am chef de nimic

Nici sa cant cantecul asta.

Gabs e in faza de ascultat Guns’n’Roses pe repeat. Da, Gabs e o figura!

Dupa ce termin de citit un blog cap-coada, am senzatia ca ma despart de un prieten; ca am ajuns intr-o statie si trebuie sa cobor. Si imi dau seama cu tristete ca e aceeasi statie de unde am si urcat. Apoi imi spun ca nu cunosc pe nimeni atat de adanc si de plictisitor cum ma cunosc pe mine. Uh.

Astia sunt prietenii aia de o clipa, cu care te innozi si pe care poate ai vrea sa ii cunosti.

Sau poate ca nu conteaza nimic din toate astea.

Sau poate ca lumea altor oameni e grozav de diferit schitata sau poate ca a lor e de-a dreptul conturata.

Sau poate ca totul e doar reflexie.

 

 Foto de aici.

Sau poate ar trebui sa fac din nou mai multe poze. Sa ma torn toata intr-o imagine, decupata sau intreaga sau mazgalita sau patata de cafea.

De parca nu stiu deja ca nu trebuie sa fie perfect ca sa fie bine.


Acțiuni

Information

2 responses

4 11 2008
Ezoteric Theatre

…se cheama stare de angoasa/visare/introspectie si este chiar utila. Cu conditia sa nu se prelungeasca mai mult de 2-3 luni. Actually…la 3 luni de depresie (ceea ce nu-i neaparat cazul tau…) se recomanda terapie.🙂

10 11 2008
ammelie

Cred ca este doar cautare…

Lasă un răspuns

