not swallowed in the sea

1 12 2008

not_swallowed_in_the_sea_by_marielliott

Foto de aici.

Sunt fericita, pare-se. Mi s-au văzut zâmbete în ochii unor oameni. Mi s-a spus şi că port petale de flori în palme, ceea ce n-are cum să nu mă facă fericita. Şi chiar se pare că într-o seara am fost văzuta impletindu-mi rasul cu valurile marii. Aşa că mă bucur să-ti spun că sunt fericita. Atât de fericita, încât scutur oglinzile, asteptand să cada din ele ceva care să-mi permită să fiu trista din nou.


Acțiuni

Information

2 responses

3 12 2008
arn

Mi se pare mie sau astepti sa vina tristetea in partea finala?!
Oricine si-ar dori sa aibe o stare ca a ta.Sa fie eterna.Sa ni se para normal sa fim fericiti si sa uitam de sensul cuvantului „tristete”.
Post scurt si la subiect.Like it!

3 12 2008
Cristian

ai calcat in lacrimi de mare, se pare !
tu nu sti oare
ca transforma visele-n petale !
sunt atat de frumos colorate…,
iar cand le strangi in palme
se nasc picuri de soare…
si totul dispare !

Lasă un răspuns

