cel mai frumos vis acum…

2 12 2008

 

picture-1016
Si am chef de decupat litere de pe pereti si semne, culori si forme diferite, si compus cuvinte noi din ele, cuvinte noi pentru sentimente vechi, rataciri pe drumuri cunoscute.
  
Texturi si culori, timpuri amestecate; se potrivesc sau nu. Conteaza sau nu.
  
 Azi e luni si e frig si e totul acoperit de ceata. Azi sunt departe de tot ce mi-e aproape si imi sprijin capul pe lucruri pierdute. Dorm cu urechea pe pieptul trecutului. Respir in ritmul cunoscut.
  
  ~~~~
  
Dincolo de asta, mai am doar o bucatica de fereastra prin care pot privi. Draperiile sunt albastre. Camera e luminata doar atat cat trebuie. E cald, bluza mea e verde. Azi am avut iar chef sa ma scufund in trecutul pastrat in sertare. Maine poate voi avea chef sa fumez o tigare, cine stie?
   
Am ascultat Urma si Damien Rise azi, m-am invartit intre cuvinte si taceri azi, viata imi pare subtire ca un fum azi.
   
  ~~~~
  
Maine ma voi trezi devreme si voi respira ceata subtire. Maine voi avea chef de poze albe, ca de inceput de iarna, ca de presimtit de iarna, ca de dor de drum.
  
 Ma indoiesc ca lucrurile mai pot fi cum au fost. 
   
  ~~~~
 
No I can’t break away
I must have you every day
As regularly as coffee or tea .

Dar vantul rece pe fata, pe obraji si in par e cel mai frumos vis acum… :))

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

