a scrie

3 12 2008

 

2767142073_341c825b2e

 

Cred ca de mult nu am mai avut atata chef sa scriu.

Si sa scriu, in nonsens si lipsa de romantism. Sa scriu cu cuvinte scurte si reci, fulgi marunti de zapada. Realitate ca suprafata inghetata a unui lac. Timpuri si locuri albe. Rece. Sticlos.  

E poate doar iarna.  

~~~  

El imi spunea uneori ca daca schimbi ordinea cuvintelor, noul sens te va surprinde.

Eu obosisem sa ii spun ca nu un sens nou cautam eu.  

~~~  

Imi plac cuvintele mici.

Nu e nimic nou aici.    

~~~  

Trebuie sa imi caut cuvintele vechi.

Sunt multe lucruri uitate. Sunt si multe lucruri schimbate, da.

Am nevoie ca oglinzile sa distorsioneze mai mult.

De aceea caut ochiuri de apa.


Acțiuni

Information

2 responses

5 12 2008
ailesdeplomb

E cel mai plăcut lucru să scrii atunci când ai de ce să scrii, când toate cuvintele aproape curg singure prin cerneală. Eu, una, am obosit. Imaginaţia mi-a obosit. Când scrii, trebuie să ai un impuls din realitatea ta care să te motiveze pentru a continua. Mie mi-a lipsit în totalitate acesta. In sfârşit, nu vreau a te plictisi.

Mă tem doar că toate acestea, într-o zi, vor dispărea.

Numai bine, numai aripi de zăpadă. 🙂

10 12 2008
Whiteman

Ai un blog foarte interesant. Te-am adaugat pe http://whmn.blogspot.com/ la „prieteni necunoscuti”. Daca iti place blogul meu, please link back🙂 Spor la scris, ca o faci bine!

Lasă un răspuns

