despre cristian

9 12 2008

 

Iar am probleme cu definitiile. Mereu am avut mereu; se pare ca se agraveaza. Ma incurc intre cuvinte, sensuri si iubiri.

Se aduna multe lucruri intr-un loc si, plecand de la ceva, ajung la cu totul altceva. Si asa am ajuns cumva la Cristian, plecand spre altundeva.  De Cristian ma tem; intotdeauna m-am temut. Ma sperie siguranta si vehementa lui si in mod ciudat ma sperie si vulnerabilitatea pe care si-o arata uneori. Cumva, el si cand e vulnerabil e vehement. Nu ii pot spune nimic, imi taie orice replica cu acel zambet cinic.

Cristian e omul care a tras concluziile proprii despre viata. E omul care a privit in profunzimea lucrurilor si stie din ce sunt facute. E omul pe care il doare ce a vazut si e cel care se simte jignit de ‘inocenta’ celorlalti. E omul care isi doreste din toate puterile sa se fi inselat si a carui mare drama este ca nu gaseste pe nimeni cu argumente suficient de puternice impotriva teoriilor lui, astfle incat sa fie si el convins de contrariul.

L-am admirat mereu, fara sa il cunosc cu adevarat. Nu ne intalnim des, nu pastram legatura; dar am avut intotdeauna discutii interesante. Mi-ar placea sa il ‘demontez’, sa ii vad fetele diferite ale personalitatii. Eu cred ca toti oamenii sunt un puzzle ce poate fi desfacut in bucatele de forme diferite. Cristian imi pare un bloc de piatra. Nu il pot vedea si nu l-am vazut niciodata altfel decat este. Si de asta mi-e teama: cum poate fi atat de constant? Stiu ca e ceva dincolo, dar mi-e imposibil sa vad ce.

Cristian si cand isi pune intrebari parca da defapt raspunsuri. De unde aceasta incapatanare?


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

