Dor de iarna

11 12 2008

 

city_lights_by_minastirithFoto de aici.

Am chef de lumi fag familiare pe care le ghicesc in fotografiile altor oameni.
Am chef de lumi acoperite de uitare pe care le mai zaresc inca in unele alaturari de culori.
Am chef de primul sentiment de fericire pe care mi-l amintesc, fericirea mica a unui copil pe bancheta din spate a unei masini, pe un drum lung, cu lumini colorate jucand in fereastra.
Am chef de tacerea ce se revarsa dintr-o imagine alb-negru a unui cer apasator peste un oras rece.
Am chef de trecutul din genele si degetele mele si de viitorul din ochii si bratele lui.
Am chef de fericirea alba a unei case goale dintr-o dimineata rece, in care singura prezenta e vocea lui la telefon.
Am chef de poze albe si de miros de portocale.
Am chef de scotocit in sertare, cautand pungi de cadouri si albume vechi cu fotografii vechi.

Dor de iarna.

picture-1570-1Braila, anul trecut.


Acțiuni

Information

2 responses

12 12 2008
Cristian

imi plac locurile unde gasesc ceva familiar; atunci ma opresc si stau o vreme acolo bucurandu-ma de una, de alta, ascultand, invatand…; si stau si „uit” sa plec si-mi desfac pentru o vreme iar desaga……
„azi” m-am oprit la tine !

12 12 2008
ammelie

Esti mereu binevenit🙂

Lasă un răspuns

