ciudatenii insirate si timpuri diferite

22 12 2008

 

Cateodata, cand citesc ceva ce imi place foarte mult, si sunt intrerupta de vreun telefon sau altceva ce nu suporta amanare, cand ma pregatesc sa revin la activitatea anterioara – ma gandesc confuza cateva clipe, nestiind daca inainte citeam sau scriam.🙂 Imi place cand se amesteca in mine cuvintele altcuiva.

Alta data am chef de alaturari de cuvinte insiropate de cea mai boema imagine si de un tablou pe panza care sa poarte deopotriva urmele rotunde ale pensulei si dungile drepte ale tesaturii.
 
Demult, ieseam des seara pe balcon, lasandu-mi mainile prinse de orice anotimp se intampla sa fie afara. In lipsa tigarilor, doar ganduri vechi fumegau subtire, colorand cerul mai ceva ca apusul de soare.
 
Odata, intr-o noapte, dupa o-zi-in-care-mi-a-fost-bine, am visat ca eram mica mica si ca imi gasisem locul in cercelul din plastic verde in forma de semiluna ce atarna la urechea unei fiinte prea mari ca sa o pot intelege.
 
Uneori vreau doar sa schimb nuanta de violet cu care scriu si imi pare ca asta e suficient sa schimbe totul. E un butterfly effect dus la extrem.
 
Cateodata ma enerveaza cel mai mult cuvantul azi. Azi e azi dar nu doar azi e azi. Si ieri a fost azi, iar maine va fi si el azi, fara putinta de scapare. Cateodata ma enerveaza timpul, are prea multe nume!

Demult, scriam in caiete colorate primite de la prieteni care stiau cat imi placeau caietele colorate, ca sunt facuta din cateodata si uneori.

picture-235
Iuli-iu, m-ai uitat?
 

Acțiuni

Information

One response

15 01 2009
simone

Imi plac cuvintele tale si imi place faptul ca ele creeaza imagini. Ador oamenii care creeaza imagini prin cuvinte:) „sunt facuta din cateodata si uneori.”…superb! te pup cu drag!

Lasă un răspuns

