Uneori imi doresc…

14 01 2009

Am gasit leapsa pe Catalin Ticheru’s blog si desi am lasat si acolo un comentariu, cred ca orice subiect legat de ‘as vrea sa’-uri merita tratat mai pe larg.😀 Asa ca:

  • Uneori imi doresc sa pot controla timpul (alteori imi doresc sa pot uita de timp).
  • Uneori imi doresc sa ma implic in mai multe proiecte. Uneori imi doresc sa am mai mult initiativa si mai mult curaj.
  • Uneori imi doresc sa tin minte mai multe lucruri (dar apoi uit ca imi doresc asta).
  • Uneori imi doresc sa fac cu totul altceva decat fac acum.
  • Uneori imi doresc sa fi jucat tenis de cand eram mai mica (cine stie ce Stefi Graff as fi ajuns pana acum😀 ).
  • Uneori imi doresc sa particip la Survivor.
  • Uneori imi doresc sa sun pe cineva cu care nu am mai vorbit de mult doar ca sa ii spun ca imi este dor de el/ea.
  • Uneori imi doresc sa mai fac o facultate. (Mi-e dor de o sesiune) (I know, I’m a wierdo!😀 ).
  • Uneori imi doresc sa public o carte. (Uneori imi doresc sa pot scrie ceva care sa merite publicat).
  • Uneori imi doresc sa ma pot intoarce pentru cateva clipe in trecut, sa retraiesc anumite momente.
  • Uneori imi doresc sa stiu cum ar fi aratat viata mea daca as fi ales alte drumuri.
  • Uneori imi doresc sa fie tot timpul numai vara. Uneori (rareori) imi doresc sa fie numai frig si alb.
  • Uneori (deseori) imi doresc sa cunosc fiecare bucatica din lumea asta.
  • Uneori imi doresc sa plecam de nebuni prin tara, fara planuri si fara bani.
  • Uneori imi doresc sa il iau pe el de mana si sa mergem undeva unde sa fim doar noi.
  • Uneori reusesc sa fac ceea ce imi doresc. :) 

Voi? Ce va doriti uneori?…


Acțiuni

Information

3 responses

14 01 2009
Cristian

Uneori…!🙂
candva a fost „uneori” si pentru mine…! acu e mai mult un ecou ce se reflecta din alte vremuri, uneori, in corpul meu alergand pe culoare nesfarsite cu un sir de chei la brau, chei ce deschid firinde, goale sau pline, de care imi amintesc sau nu.
azi, acum, caut o cheie, caut o poarta, caut drumul spre locul unde sa pot spune din tot sufletul: sunt acasa !
si totusi..:😀
-uneori imi doresc sa fi facut alte alegeri;
-uneori imi doresc sa fi avut mai multa rabdare;
-uneori …………………….
deja am vorbit mai mult decat obisnuiesc si nu pot da vina pe tine…😀

14 01 2009
Cristi

Despre ce imi doresc eu se poate scrie un roman, un pic mai gros decat Enigma Otiliei, o sa ma rezum la cateva :
imi doresc sa nimeresc cele 6 din 49
imi doresc cateva nopti cu Jenna Jameson
imi doresc un Bugati Veyron
imi doresc o pensionare timpurie si o retragere prin Haway
imi doresc sa fiu eu „taticul” Playboy
si mai multe
a da, si ca sa nu ziceti ca sunt materialist si egoist:
va doresc multa sanatate si fericire!

15 01 2009
catalin ticheru

multumesc pentru preluare. eu inca nu-mi doresc sa vina sesiunea😀

Lasă un răspuns

