numele lui

17 01 2009
Pentru numele lui nu e loc pe pagini virtuale.
 
In schimb e loc in palmele mele. Si in ochii mei. Si mai ales pe buze.🙂
 
Nu stiu voi, dar eu cand ma indragostesc, printre altele, ma indragostesc invariabil si de numele lui. Si ii tin numele, innodat cu panglici rosii, exact in palme, in ochi si pe buze.🙂
 
Ador sa ii spun numele. Si ador acea etapa cand trec de la a povesti despre el ca fiind ‘prietenul meu’ la a vorbi despre el rostindu-i numele. Atat, numele lui, fara apozitii. Daca sunt indragostita, o sa-ti dai seama de asta dupa felul in care ii spun numele. E totul acolo, in acele cateva litere si in felul in care buzele mele le inconjoara.🙂
one

Acțiuni

Information

2 responses

17 01 2009
tib

si daca il chemea Turturica Vasile? offf articolu cu numele lui al meu e mai profund

19 01 2009
Cristian

Numele lui…! buzele tale, ochii tai, mainile tale…🙂

atat de aproape, atat de…
nu, n’nu-mi dau seama…
ne-am atins
si nu mai stiu…
a fost sarut !
a fost acum !
e azi, sau maine !?
sunt eu, pierdut si regasit in tine !

Lasă un răspuns

