azi

19 01 2009

Eu compun azi.

Desi cuvintele nu sunt ale mele. Nici imaginile. Pana si mirosul de portocala vine din alta camera. E o zi a linistii pentru ca nu ai nimic de spus, e o zi a asteptarii pentru ca nu ai nimic de facut, e o zi a privirii vietii prin ferestre inalte.

E o zi a indepartarii de oameni, o zi a neintelegerii unor concepte, o zi a amplificarii unor sentimente confuze. Nejustificat.

Imi place vremea crispy de afara, pe care mai degraba o intuiesc si de-abia astept sa simt umiditatea recE a serii pe obraji si in par. Ascult o trupa romaneasca, Vice, si muzica lor se rostogoleste ca fumul alb de tigara.
Nu conteaza.

Mmm… am chef de citit, de scufundat cu totul in cuvinte. Am chef de o carte usoara care sa ma traga cu totul in lumea ei si sa respir in ritmul vietii personajelor. Sau poate o carte grea si densa, plina de cuvinte care sa imi fure respiratia si al caror sens il pot intelege doar inchizand cartea pentru cateva clipe.
Nici asta nu conteaza.

Inca imi gasesc locul in amintiri vechi, in povesti deja stiute pe de rost si in caiete cu coperti uzate. Pe site-ul cu amintiri din copilarie, Ciresarii au publicat si o amintire de-a mea.
Conteaza mult.


Acțiuni

Information

2 responses

27 01 2009
ilipili

imi aduc aminte de parca am mai citit amintirea ta si mai inainte, dar nu mai stiu sigur cand, ori unde. Hmmm.. bravo. Oricum o recitire la o amintire asa frumoasa, nu strica niciodata.😛

28 01 2009
ammelie

Am mai scris-o si pe aici pe blog🙂

Lasă un răspuns

