dor de primavara

6 02 2009
   
Azi sunt copilaroasa si fericita, frematatoare si ghidusa si mai ales nerabdatoare. Sa il vad pe el, sa ne plimbam de mana prin oras, sa rad, sa fie soare, sa fac poze, sa vina primavara, sa vin caldura.
 
Am cheful asta nebun de a fi copil; e vorba de energia care prinde viata in mine odata cu primele raze de soare. Ma simt puternica, frumoasa, vie, simt ca pot face orice si ca o sa fac totul!🙂
 
Vreau sa scap de hainele groase de iarna
vreau sa ma imbrac subtire si colorat
vreau sa prind culoare pe pielea alba pe care mi-o face iarna
vreau sa deschid ferestrele sa intre toata lumina in casa
vreau sa umfle vantul perdelele
vreau sa ies afara si sa simt vantul pe obraji si in par
vreau sa imi joace lumini si umbre pe fata si sa mi le prind pe rand in gene
  
picture-2288
     
Mi-e dor de picioare desculte si de fuste lungi inconjurandu-le
mi-e dor de mirosul si atingerea firelor de iarba
mi-e dor de lenevitul in parc, intinsa pe spate, privind norii
mi-e dor de ploi repezi si calde
mi-e dor de zile lungi si nopti luminoase
mi-e dor de nerabdarea de a calatori si de entuziasmul de a descoperi
mi-e dor de pozatul unei singure flori de liliac in mii de variante
                                                                                                          
     picture-221     picture-222
         

Acțiuni

Information

2 responses

6 02 2009
Cristi

azi a fost o zi de primavara… in toata puterea cuvantului

10 02 2009
Cristian

Iubirea e adevaratul chip al vietii !
nu o lasa sa plece !🙂

Lasă un răspuns

