liniste in oras

10 02 2009
       
picture-1227 
E atata liniste in oras azi! Ca niciodata. Ma simt in alt loc, recunosc strazile doar daca le privesc cu atentie.
 
Mai devreme decat de obicei am iesit in oras azi. Ma plimb fara graba. Se aude doar sunetul familiar al pasilor mei si din cand in cand sunetul indepartat al existentei altor oameni. E lumina si frig, soare si vant, cer albastru, nori albi, umbre lungi ale copacilor sub pasii mei. Mi-as dori sa am camera la mine. Ma intreb daca as putea prinde linistea asta intr-o fotografie.
 
Imi dau seama ca nu stiu nimic despre ziua de azi, nu stiu ce se va intampla. Nu imi pasa. Nimic nu conteaza in afara acestui moment, fragil, subtire, efemer. Si totusi, clipa asta mica capata volum, intinzandu-se si cuprinzandu-mi fiecare viitor pas. Ma simt de parca pasii imi aluneca si inaintez fara sa inaintez. Timpul e un balon de sapun.
 
E o zi in care muzica imi pare redundanta. Deschid last fm la birou, din obisnuinta, dar apoi ii dau pe mute. Mi-e suficient atat. Liniste, zumzaitul calculatoarelor, zgomotul tastelor. Usi deschizandu-se si inchizandu-se undeva, oameni vorbind, undeva.
  
P.S. Fotografia e ceva mai veche, dar parca are ceva din linistea de azi.

Acțiuni

Information

5 responses

10 02 2009
Ezoteric Theatre

Ce discrepanta intre primele paragrafe si urmatoarele doua.

E (si) de bine.😀

10 02 2009
Cristi

apoi il dau pe mute

11 02 2009
ammelie

Cristi, mereu esti atat de atent la detalii?😛

11 02 2009
ammelie

@ Ezoteric Theatre – Eu nu am simtit o discrepanta, pur si simplu asa au evoluat gandurile. Mi-ar placea sa stiu la ce te referi tu.

12 02 2009
Cristi

nu stau sa le caut, imi sar ele in ochi

Lasă un răspuns

