what love means

26 02 2009
   
oh-it-is-love-by-little-pretty
   Foto de aici.
 
Citeam zilele trecute pe net despre cum vad copii dragostea. Sunt geniali, ca de obicei! O definesc cu induioasatoare inocenta asa:
        
  •  „When my grandmother got arthritis, she couldn’t bend over and paint her toenails anymore. So my grandfather does it for her all the time, even when his hands got arthritis too. That’s love.” – Rebecca – age 8
  •  „When someone loves you, the way they say your name is different.
    You just know that your name is safe in their mouth.” – Billy – age 4
  • „Love is when a girl puts on perfume and a boy puts on shaving cologne
    and they go out and smell each other.” – Karl – age 5
  • „Love is when you go out to eat and give somebody most of your French fries without making them give you any of theirs.” – Chrissy – age 6
  • „Love is what makes you smile when you’re tired.” – Terri – age 4
  •  „Love is when my mommy makes coffee for my daddy and she takes a sip before giving it to him, to make sure the taste is OK.” – Danny – age 7
  • „Love is what’s in the room with you at Christmas if you stop opening presents and listen.” – Bobby – age 7
  • „Love is when you tell a guy you like his shirt, then he wears it
    everyday.” – Noelle – age 7
  • „Love is like a little old woman and a little old man who are still
     friends even after they know each other so well.” – Tommy – age 6
  • „Love is when your puppy licks your face even after you left him alone all day.” – Mary Ann – age 4
  • „I know my older sister loves me because she gives me all her old clothes and has to go out and buy new ones.” – Lauren – age 4
  •  „When you love somebody, your eyelashes go up and down and little stars come out of you.”  – Karen – age 7
  • „You really shouldn’t say ‘I love you’ unless you mean it. But if you mean it, you should say it a lot. People forget.” – Jessica – age 8

         

In primul rand, mi-a dat o dorinta nebuna de a saruta pe obrajori orice copilas mi-ar fi aparut in cale😀 pentru felul lor de a vedea lucrurile in forma cea mai simpla! In al doilea rand, it made me think… daca am si eu o definitie despre dragoste… Well, I don’t. Dar am cateva… sa le zic pareri?… mai degraba concluzii la care am ajuns cu timpul:
     
  •  Iubirea inseamna comunicare + echilibru + timing.
  •  Iubirea exista doar daca e reciproca. O iubire unilaterala e doar pseudo-
  •  Cand iubesti o persoana, nu poti sa o iubesti decat cu totul. Si daca trebuie sa spui pentru ce o iubesti, o sa incepi sa enumeri lucrurile cele mai mici si aparent nesemnificative.🙂
  •  Indragostitii isi creeaza propria lor lume mica, ai carei singuri locuitori sunt ei doi.
  •  Nu poti iubi pe altcineva fara sa te iubesti pe tine.
  •  Cateodata momentul creeaza dragostea, dar de cele mai multe ori dragostea creeaza momentul.
  •  Dorul face parte din iubire. Dorul face parte din orice, pentru mine.
  •  Orice iubire trecuta, pierduta sau gonita, ramane totusi parte din tine.
  •  Iubirea depinde de timp.
  •  Prefer sa spun ‘iubire’ nu ‘dragoste’. Nu stiu de ce.

         

         Ma intreb, voi la ce concluzii ati ajuns despre iubire?

            

Acțiuni

Information

14 responses

26 02 2009
Cristi

Iubirea exista; este un sentiment care apare la fel de „des” ca si castigul la 6/49

26 02 2009
ammelie

Adica iubirea e un joc de noroc? Atunci unii sunt mai norocosi, altii mai putin.

26 02 2009
ammelie

Unii triseaza, altii nu joaca deloc. Poate unii joaca prea mult…

26 02 2009
Deste

iar cei care joaca prea mult au de pierdut.

26 02 2009
Cristi

am vrut sa spun ca iubirea se intalneste la fel ca si castigul la loto

26 02 2009
ammelie

@ Deste – Da, dar ca sa castigi, trebuie sa joci – cel putin o data! Si fiecare joaca in felul lui.
Este iubirea un joc al cautarii, al asteptarii sau poate al inventarii?…

26 02 2009
ammelie

@ Cristi – Fii realist, se intalneste ceva mai des!🙂 Si apoi, mai conteaza si ‘valoarea’ premiului, nu?

27 02 2009
notopic1

Off topic.
Buna Ammelie!! Multumesc de trecerea peste blog-ul meu si de comentariile lasate. Am venit sa vad si eu ” cum e la tine ” si tare mi-a mai placut locul asta si tot ce am gasit in el. Mi-a placut sa-l gasesc pe Mircea Vintila si Noros Cercer-ul lui ( mi-a placut mult de tot… si m-a mirat peste masura :)) ) …. Sa n-o mai lungesc… imi place aici si o sa revin mereu cu placere…
Am sa te trec si in Blogroll… din simplul motiv ca astfel o sa „te gasesc” mai usor… deci nu e cazul sa „te simti obligata” sa ma treci si tu… ( nu-ti propun vreun schimb de link ;)) ).

On topic…
In primul rand vreau sa te rog sa nu ma injuri ca o „sa fur” cateva din frazele acelor copii. Ce sa zic? E senzational!! Ultima fraza…. cea spusa de Jessica… „People forget” … m-a pus in cap… si ce e incredibil e ca Jessica are doar 8 ani. Cred ca la capitolul asta cei mici ne dau lectii… Stiu sa abordeze sincer subiectul… si nu se tem/ nu se feresc sa spuna exact ceea ce simt… ceea ce cred… ceea ce gandesc. Noi… astia mai batrani… complicam mereu lucrurile si le diminuam astfel din frumusete….

@Deste… in poker… texas hold’em sunt doua tipuri de a juca: tight sau loose.
A juca tight inseamna a juca 2… cel mult 3 maini din 10 ( adica a juca sigur… doar atunci cand iti vin cartile… si a-ti asuma cat mai putine riscuri ). A juca Loose inseamna a juca 7 din cele 10 maini…. a risca mai mult deci…
Se spune ca pentru un incepator e mai bine sa joace Tight…macar pana-si face mana. Asta nu inseamna ca un mod de joc e mai bun decat celalalt….
fiecare mod e bun… de pinde de zi/ de bani, de carti….?!!

27 02 2009
ammelie

@ notopic – uite cum tu esti si off topic si on topic!🙂
Ca sa fiu si eu on topic, si pe mine m-a fascinat mereu felul copiilor de a vedea lucrurile; ai dreptate, noi, adultii, complicam mult totul, pentru ca incercand sa ajungem la o concluzie, de lovim mereu de variabile. Copii nu au maturitatea gandirii si atunci ei vad doar esenta lucrurilor. Pentru ei lucrurile sunt evidente; nu ii vezi gandindu-se prea mult inainte de a-ti raspunde la o intrebare, ei intuiesc raspunsul.
Sau poate ca ei, neavand prea multe ‘experiente de viata’, sunt doar mai aproape de inocenta.

27 02 2009
theshapeoflife

concluzii despre iubire? nu cred ca putem ajunge la niste concluzii pentru ca de fiecare data descoperim ceva nou in noi si in celalat; iubirea e mai degraba un proces, o creatie si o descoperire continua.
un citat care imi place foarte mult spune… ‘eu nu te iubesc pentru ceea ce esti ci pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine’; pt mine a iubi inseamna a iubi cealalta persoana doar pentru ca este si pt ca trezeste in noi ce avem mai bun si mai profund.
iubirea nu cunoaste limite desi uneori tindem sa o limitam, sa urmam un tipar dar ea e asa cum o percepem noi; si o simtim cu adevarat cand pur si simplu suntem (fericiti)!

28 02 2009
It’s Amazing… « Notopic’s Blog

[…] ( Daca vreti sa cititi si alte raspunsuri date de copii… mergeti AICI !!! ). […]

1 03 2009
ammelie

@ theshapeoflife: Concluziile pot si provizorii, cred eu, desi cuvantul in sine sugereaza ceva permanent. Poate se vor schimba cu timpul, dar deocamdata asa vad eu lucrurile. Putem sa le spunem si pareri.🙂
Imi place si mie acel citat. Mi se pare ca are legatura cu ce spuneam eu: Nu poti iubi pe altcineva fara sa te iubesti pe tine. Te iubesti pe tine insuti, prin celalalt. Iubirea e un lucru circular.🙂

6 03 2009
Cristian

Facem ce facem si tot la Iubire ne’ntoarcem…😀
Iubirea este aceeasi dintotdeauna ! la fel sunt si cautarile noastre…
De ce oare alegerile si prioritatile noastre, in viata, sunt altele !?🙂

9 03 2009
ammelie

Cristian, prima reactie cand am citit comentariul tau a fost: ‘Nu e adevarat, nu sunt altele prioritatile!’ Dar apoi mi-am amintit de piramida nevoilor si de nevoile cele mai puternice, care primeaza. Maslow spunea ca astea sunt: nevoile fiziologice (hrana, apa, aerul, igiena, somnul, sexul) si nevoile de siguranta.

Abia dupa ce individul si-a satisfacut aceste nevoi, se poate concentra pe nevoie de iubire si apartenenta. (Imi place cum suna in engleza: belonging) In acest nivel se includ nevoia de prietenie, familie, apartenenta la un grup, sau de implicare într-o relatie intima non-sexuala.

Mi se pare evidenta si de necontestat aceasta ierarhie. Totusi, daca e sa fiu (si azi) o romantica, as zice ca nevoia de iubire e un substrat al tuturor celorlalte.🙂

(Multumiri wiki pt ceea ce nu imi mai aminteam.😉 )

Lasă un răspuns

