Ma joc

27 02 2009

de-a leapsa. Luata de la Deste (si de la Ilipili!🙂 ). Multumesc frumos. Asadar:

 SUNT:  in cautarea unui cuvant care sa ma defineasca.🙂

PASTREZ: tot ce m-a facut fericita la un moment dat; de cele mai multe ori asta inseamna amintiri prinse in cuvinte si imagini sau mici nimicuri ce poarta clipe in ele.

MI-AS FI DORIT: sa fac mai multe decat fac acum.

NU IMI PLAC: zilele care se termina in ‘i’

MA TEM: de foarte putine lucruri, really. Que sera, sera!

AUD: voci?🙂

IMI PARE RAU: este ceva ce spun foarte rau si doar cand I really really mean it. In general nu fac lucruri pentru care sa fie nevoie sa imi cer scuze.

IMI PLACE:  – imi plac atat de multe lucruri, incat as avea neavoie sa folosesc pluralul. Dar cel mai mult imi place sa descopar – whatever that means!😛

NU SUNT: constanta, I guess…

DANSEZ: mai putin decat obisnuiam. I have to fix this!

NICIODATA: sa nu spui niciodata?😆

PAR: altfel decat sunt de fapt. Cred. Nu stiu.

PLANG: de emotie, foarte des. De tristete, foarte rar.

NU SUNT INTOTDEAUNA: dispusa sa ‘las de la mine’. Asta nu e tocmai un lucru rau.

NU IMI PLACE DE MINE: atunci cand aleg calea mai usoara, cand evit sa deal with the problem.

SUNT CONFUZA: in ceea ce priveste datele, anii. Le incurc mereu.

AM NEVOIE: de putine lucruri, dar sa fie fiecare la momentul potrivit.

AR TREBUI: sa fiu mai… hmm… implicata in proiecte. Sa zic asa. 

VREAU SA DAU: leapsa asta mai departe Simonei.🙂

 


Acțiuni

Information

8 responses

28 02 2009
Cristi

AM NEVOIE: de putine lucruri, dar sa fie fiecare la momentul potrivit

tocmai ce am dezbatut anterior subiectu` asta, sa`l reiau ?

1 03 2009
inbalarii

NU IMI PLAC: zilele care se termina in ‘i’

Aprob pozitiv.

2 03 2009
ammelie

Saptamana asta sunt in concediu, asa ca imi plac toate zilele!😀

4 03 2009
miha

buna, stiu ca-ti plac cartile postale, uite cateva din colectia mea:

http://arianasshop.blogspot.com/2009/02/din-dragoste-pentru-animale.html

daca iti place ceva da-mi un semn🙂

5 03 2009
simone

Iti multumesc frumos pentru leapsa:D a fost tare interesant sa ma joc putin cu vorbele:) sa ai un weekend superb! si spor la scis…:)

5 03 2009
simone

Iti multumesc frumos pentru leapsa:D a fost tare interesant sa ma joc putin cu vorbele:) sa ai un weekend superb! si spor la scris…:)

15 03 2009
Alle

Leapşa asta e chiar drăguţă!

16 03 2009
ammelie

Alle, nu vrei sa te joci si tu?🙂

Lasă un răspuns

