Parfum in pragul unei crize de personalitate

18 03 2009

    

1try5     

Ah, e atata risipire in mine! De parca ar fi dat cineva SHIFT + DELETE sufletului meu; ca in scena aceea din Simone, mi se risipesc celulele, impinse in afara mea la fiecare puverizare. Mi-e greu sa spun cuvantul suflet; mai degraba invalamaseala de sentimente. Si asta pentru ca sufletul e un cuvant atat de rotund! E conturat, e definibil. Iar ce-i in mine e departe de orice definitie.

Miile de particule din mine sunt identice, dar se ating unele de altele fara sa se recunoasca. Iar eu le simt ca franturi din lumi diferite, bucati de oglinda in care recunosc parti din mine, dar puzzle-ul refuza sa prinda forma. Sunt un amestec. Sunt doar un biet parfum patetic.

Pe pagina de prezentare din catalogul colorat scrie ca eu sunt bergamota, portocala, petale de iasomie.  Sunt eu asa ceva? Sunt toate astea? Sunt doar astea? Cine hotaraste, cine delimiteaza, cine ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu?

Ce se intampla cu picaturile mele dupa ce imi sunt smulse: le pierd pentru totdeauna, le pastrez amintirea…? Nu le pot pierde, nu. Pentru ca le simt inca ale mele mult timp dupa ce au poposit deja pe pielea alba, pe lobul urechii sau pe gat. Si insasi locul acela cald si alb si catifelat, atins de bucatica rupta din sufletul meu, devine parte din mine.

– Si totusi, eu cand ma risipesc, ma pierd?

Nu stiu care sunt limitele mele. Este conturul sticlei acestea conturul sufletului meu? Pana unde traiesc eu? Pot exista oare si dincolo de ea? Si ce se va intampla cu mine cand ultimele particule vor fi pulverizate?

O mana se intinse spre sticluta albastra si inca putin din sufletul parfumului muri pe piele, alunecand pe un gat alb.

~~~

Leapsa e primita de la Luana si e un ecou al apelului la imaginatie facut de Catalin. Eu o sa dau leapsa mai departe Simonei, care pare sa aiba chef de scris si Andreei, care pare sa nu mai aiba chef de scris. Simona, scrie despre o carte, Andreea – ce zici de o fereastra?

Regula: Daca esti lepsuit, inseamna ca tre’ sa scrii despre un obiect. Poti sa o faci in ce stil vrei tu amuzant/informativ, etc.


Acțiuni

Information

6 responses

19 03 2009
simone

hey! frumoasa imbinare de cuvinte🙂. hmmm, leapsa?😀 imi place partea asta😛 despre o carte… ok. sa vedem ce iese🙂 sa ai o zi superba!!

19 03 2009
Catalin

Foarte frumos, mi-a placut.🙂
Gresesc daca fac o analogie intre picaturile de parfum care se pierd si partea din tine pe care o pierzi cand renunti la cineva sau renunta cineva la tine?

19 03 2009
ammelie

Catalin, cam in jurul acestei idei m-am invartit si eu. Mersi.
Simona, abia astept sa citesc si creatia ta.🙂

20 03 2009
Cristian

„Esentele tari se pastreaza in sticlute mici”🙂

25 03 2009
ailesdeplomb

Multumesc, Ammelie, multumesc. Si imi place foarte mult ceea ce mi-ai propus, ar putea iesi ceva interesant, doar ca, in ultima vreme, nu prea ma mai simt in stare sa scriu… dar o sa incerc.🙂

Imi place cum ai adaptat tema in fuctie de starile tale sufletesti. E foarte frumos. Numai bine.🙂

25 03 2009
ammelie

Andreea, nu exista termen limita, scrii cand vrei si cand simti.
De fapt, mie chiar si ultimul post al tau mi se pare ca are legatura cu ‘subiectul’, nu crezi?🙂

Lasă un răspuns

