Cele mai placute lucruri in viata

3 04 2009

  

morning_song_by_amma_lirio

Am primit anul trecut (well, ras-trecut) un cadouas de la cineva care continea cuvintele: The Best Things In Life Aren’t Things. A fost filozofia mea vreo cateva saptamani.🙂 M-am trezit cu cuvintele in cap astazi, si se pare ca inca mai este filozofia mea.🙂
 
Cele mai placute lucruri in viata:
  • diminetile luminoase, cand te trezesti in cantec de gugustiuci (imi aduc aminte de diminetile copilariei)
  • prima zi din primavara cand e suficient de cald incat sa te incalti din nou cu pantofii (a.k.a. today!🙂 )
  • sa auzi din intamplare o melodie pe care n-ai mai auzit-o de cand aveai 14 ani si dansai bluzuri in discoteca :))
  • Seinfeld!😀
  • plimbarile pe faleza, mana in mana, la lasarea serii si fotografiile facute
  • cele 5 minute cat mai stai in pat dupa ce suna ceasul🙂
  • o seara de mai (NU a lui Banica :P)
  • Casablanca si un pahar de vin rosu (ce zici?🙂 )
  • o seara la teatru sau la un concert al lui Nicu Alifantis, sau orice alt spectacol care uneste oamenii pentru o clipa
  • urme de pasi pe nisipul ud de la malul marii
  • peisajul ce se deruleaza prin fereastra si melancolia unui drum lung
  • planuri mici si frumoase (mai frumoase decat cele mari)
  • Gael Garcia Bernal😆
  • o pajiste cu maci
  • orice drum nou pe care mergi, fara sa stii incotro duce…
   

Acțiuni

Information

2 responses

6 04 2009
Invizibilul

da simple dar foarte frumoase lucruri … acestea fac viata mult mai frumoasa. Imi place cum ai descris … sau mai bine zis am simtit tot ce ai descris … mi-ai facut pofta, pofta de viata!😉

9 04 2009
Alle

superb :]
si sunt muuuulte alte lucruri placute in viata…
dar… suntem ataaaat de orbi. :[

Lasă un răspuns

